Skocz do zawartości


Zdjęcie

poszukuje zdjęcia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

budo_taketa
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 249 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

poszukuje zdjęcia
Witam

Od jakiegoś czasu próbuję odnaleźć pewne zdjęcie które kiedyś wpadło mi w ręce na google grafika. Zdjęcie jest w skali szarości i przedstawia jakiegoś wyższego Dana ( bodajże s. Tamurę ) w suwari-waza rzucającego ( bodajże kokyu-nage ) biednego uke w hakamie , ludek leci sobie wysoko nad nim. Zdjęcie jest bardzo podobne do tego :

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Ale niestety to nie to. Jeśli ktoś jest w posiadaniu takiego zdjęcia prosiłbym o wysłąnie na [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]. Z góry dziękuję.
  • 0

budo_przemek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1208 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: poszukuje zdjęcia
mysle ze o te fotke chodzilo.. jak znajde chwile to poszukam u siebie gdzies w archiwum....

Dołączona grafika
  • 0

budo_taketa
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 249 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: poszukuje zdjęcia
Jak najbardziej o nią :) będę bardzo zobowiązany
  • 0

budo_przemek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1208 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: poszukuje zdjęcia
znalazlem tylko taka mala...niestety:

Dołączona grafika


ale przejrzyj ostatnie tematy...gdzies ktos w topiku o "ciekawej ksiazce sensei Tamury" jest link do tej ksiazki..to wlasnie tam na stronie 119...
pozdro..
  • 0

budo_szczepan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:dzika,śmiercionośna Północ

Napisano Ponad rok temu

Re: poszukuje zdjęcia
bardzo fajne zdjecie. Szkoda ze teraz na stazach z sensei'em trudno spotkac uke umiejacego tak upasc :lol: Chociaz moze z toba Przemku , mozna by tak sprobowac jak sie w koncu spotkamy?
  • 0

budo_garry
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2514 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: poszukuje zdjęcia
nie tam bym sie znowu czepiał. Ale przypomina mi sie dyskusja
http://budo.net.pl/v...t=53566&start=0
(gdzie wykłócaliśmy sie o prawidłowe ukemi) w oparciu o którą można wywnioskować że ten uke upadł źle (skrzyżowane nogi).
:twisted:
  • 0

budo_przemek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1208 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: poszukuje zdjęcia
Szczepus... czekam na to... (chociaz juz w zamiechlej przeszlosci sie przeciez widzielismy.... :wink: :wink: a staz w Lesneven juz bardzooo niedlugo... :wink:

a jesli chodzi o kwestie padania to uke jeszcze nie upadl...wiec ze 100% pewnoscia nie mozemy powiedziec jak to dalej wygladalo.... bo rownie dobrze moze miec skrzyzowane nogi jak i nie... :P
  • 0

budo_garry
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2514 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: poszukuje zdjęcia
ja patrząc na zdjęcie nie mam wątpliwości jakkolwiek masz racje przy tak wysokim locie może sie jeszcze rozmyślić :P
  • 0

budo_łabędź
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2100 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Swanderful country :)

Napisano Ponad rok temu

Re: poszukuje zdjęcia

ja patrząc na zdjęcie nie mam wątpliwości jakkolwiek masz racje przy tak wysokim locie może sie jeszcze rozmyślić :P


Uke nie wiedział, ale Garry już tak!!! :) :)
Zupełnie jak Sztyrlitz, który wiedział, ale nie wiedział, czy wie Centrala :lol: :wink:

Ł. (niczym pan S, co wie, że nic nie wie) 8)
  • 0

budo_taketa
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 249 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: poszukuje zdjęcia
Nadal poszukuje wiekszej wersji zdjecia :D
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018