Skocz do zawartości


Zdjęcie

dieta


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

budo_mauli
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Będzin

Napisano Ponad rok temu

dieta
czesc
moje zapotrzebowanie kaloryczne to 2161.6 kcal
postanowiłem sie ostro odchudzić i zastosować pewną diete nie smiejscie sie jesli popisze głupoty ale jestem w tym naprawde zielony :)
do tego mam thermo speed extreme l-karnityne i zestaw witamin i minerałów i 3 treningi w tygodniu.Moja waga to 82 wzrost 172
a wieć o to dieta

sniadanie 250 kcal,
Bułeczkę pełnoziarnistą posmarować łyżeczką masła lub margaryny, obłożyć 2 cienkimi plasterkami gotowanej szynki oraz kilkoma plasterkami ogórka.

2 sniadanie 100 kcal:
banan

obiad 350 kcal:
10-15 dag piersi z kurczaka obsypać przyprawami (Prymat Kucharek, papryka,pieprz, itp.), usmażyć na łyżeczce oliwy. Ugotować 15-20 dag warzyw (kalafiora, brokuła, fasolki szparagowej, marchewki). Zjeść z 1 ziemniakiem.

podwieczorek 100 kcal
grapefrut

kolacja 200 kcal:
Kromka ciemnego pieczywa z 50g chudej wędliny i sałatką z papryki, cebuli i pomidora.
razem 1000kcal dane o mej wadze i wzroscie znajdziecie ponizej
bardzo prosze o pomoc i nieublizanie mi jesli wypisałem idiotyzmy ;]
  • 0

budo_hódy
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 348 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: dieta
1000 kcal dziennie ?
tyle to ja jem na pierwsze sniadanie
wyglada raczej na glodowke a nie diete
  • 0

budo_mauli
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 127 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Będzin

Napisano Ponad rok temu

Re: dieta
hehe ;]
jestem w desperacji i dlatego
pytanie czy po stosowaniu takiej diety przez miesiąc przy suplementacji TSE i l karnityną
i 3 treningach sw w tygodniu schudne troche ? ;}
  • 0

budo_gubrin
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1323 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: dieta
Na wadze stracisz, głównie mięśniowej i trochę wody.