dieta
Napisano Ponad rok temu
moje zapotrzebowanie kaloryczne to 2161.6 kcal
postanowiłem sie ostro odchudzić i zastosować pewną diete nie smiejscie sie jesli popisze głupoty ale jestem w tym naprawde zielony
do tego mam thermo speed extreme l-karnityne i zestaw witamin i minerałów i 3 treningi w tygodniu.Moja waga to 82 wzrost 172
a wieć o to dieta
sniadanie 250 kcal,
Bułeczkę pełnoziarnistą posmarować łyżeczką masła lub margaryny, obłożyć 2 cienkimi plasterkami gotowanej szynki oraz kilkoma plasterkami ogórka.
2 sniadanie 100 kcal:
banan
obiad 350 kcal:
10-15 dag piersi z kurczaka obsypać przyprawami (Prymat Kucharek, papryka,pieprz, itp.), usmażyć na łyżeczce oliwy. Ugotować 15-20 dag warzyw (kalafiora, brokuła, fasolki szparagowej, marchewki). Zjeść z 1 ziemniakiem.
podwieczorek 100 kcal
grapefrut
kolacja 200 kcal:
Kromka ciemnego pieczywa z 50g chudej wędliny i sałatką z papryki, cebuli i pomidora.
razem 1000kcal dane o mej wadze i wzroscie znajdziecie ponizej
bardzo prosze o pomoc i nieublizanie mi jesli wypisałem idiotyzmy ;]
Napisano Ponad rok temu
tyle to ja jem na pierwsze sniadanie
wyglada raczej na glodowke a nie diete
Napisano Ponad rok temu
jestem w desperacji i dlatego
pytanie czy po stosowaniu takiej diety przez miesiąc przy suplementacji TSE i l karnityną
i 3 treningach sw w tygodniu schudne troche ? ;}
Napisano Ponad rok temu
Uff.... moja pierwsza wypowiedź na tym forum
Napisano Ponad rok temu
gratuluje pierwszej wypowiedzi masz jakies uzasadnienie dla tych dwoch rad?gotowane sniadania (raczej nie na mleku)[...] Unikaj [...] świeżych orzechów.
Uff.... moja pierwsza wypowiedź na tym forum
Napisano Ponad rok temu
Dlaczego gotowane? Bo jest łatwiejsze do strawienia i szczególnie jeśli zawiera zboża- stanowi pelnowartościowy posiłek i dostarcza energii na początek dnia.
Dlaczego nie na mleku? Bo mleko wcale nie jest łatwostrawne a właściwie nie jest wcale strawne ( tylko u małych dzieci).