Skocz do zawartości


Zdjęcie

CO WYBRAĆ ??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

budo_lipator
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

CO WYBRAĆ ??
siemka jestem kompletny amator a potrzebuje kupic jakiegoś multitoola , chce kupic cos z allegro , pomozcie wybrać [budzet niski bo okolo 90 zł]
lepiej kupic takie coś NOWE : [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
czy lepiej uzywanego :
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

bardzo prosze o pomoc,zalezy mi zeby narzedzie było "niezniszczalne" i zeby mozna było wszytsko przeciąć odkręcic itp
dzięki

gg:2452333
aha jeszcze znalazlem cos takiego ale tym chyba wszytskiego nie da sie zrobic :
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_lipator
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: CO WYBRAĆ ??
oczywiscie jesli macie inne propozycje to podajcie linki tylko prosze max do 100 zł
  • 0

budo_surval
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 338 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: CO WYBRAĆ ??
Oczywiście jeśli to oryginalny leatherman to oczywiście wybrał bym go niż tego herbertza ale wszystko zależy od stanu zużycia leathermana moim zdaniem w cenie do 90zł. nowego dobrej jakości nic nie dostaniesz. Poza tym bądźmy realistami. każdy mulitool jest tylko namiastką normalnego śrubokręta, piły do drewna czy metalu, dłuta, pilnika , kombinerek i innych "narzędzi" które ma w sobie i tak naprawdę w konfrontacji z pełnowymiarowym odpowiednikiem narzędzia wypada dość słabo ale w razie nagłej potrzeby oczywiście lepszy rydz ( znaczy multitool ) niż nic. Ja osobiście używam tool-a victorinoxa i jestem bardzo zadowolony nieraz bardzo się przydał w służbie , w terenie i codziennym używaniu, oczywiście za nowego trzeba dać od 340-400 zł. A ile chodzą używane nie mam pojęcia. Ostatni kandydat - odpuściłbym sobie - moim zdaniem przerost formy nad treścią .