Skocz do zawartości


Zdjęcie

techniki w wtf


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

budo_killandy
  • Użytkownik
  • Pip
  • 19 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

techniki w wtf
Nie znam się na wtf , ale wiem że punktuje się przedewszystkim technikami nożnymi. Mam natomiast pytanie: czy techniki ręczne są w wtf dozwolone i czy można dostać za to punkt.
  • 0

budo_moro
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4585 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Noresund/ Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Re: techniki w wtf
sa dozwolone ciosy piescia na korpus (w hogo) ale chyba zadko zdaza sie
a) zeby ktos sie na takli atak zdecydowal
B) zeby sedizowie przyznal za niego punkt
  • 0

budo_rip_dorey
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:POZNAN

Napisano Ponad rok temu

Re: techniki w wtf
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] - tu znajdziesz odpowiedz na swoje pytania
  • 0

budo_raju
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 237 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Taekwondo

Napisano Ponad rok temu

Re: techniki w wtf
W sumie jescze się nie spotkałem na zawodach, żeby punktowali takie uderzenie .Chyba, że mamy sytuację kiedy ktoś zaliczy chwilowy zgon po ciosie w przepone :) to czasami zaliczano punkty ale o ile sie nie myle to w przepisach mamy, że: "cios musi być zadany dokładnie i silnie + przednią czescia zgietego palca wskazujacego i srodkowego " :) . A w koncu Jirugi to technika dozwolona :) a wiec napewno nie dostaniesz punktu za jakies klepanie bez ładu przeciwnika po hogo.

Pozdr.
  • 0

budo_gizmo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2337 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Świdnik/Lublin

Napisano Ponad rok temu

Re: techniki w wtf