Skocz do zawartości


Zdjęcie

zielony pyta o odżywki :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

budo_tori
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 503 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:scyzorykowo
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

zielony pyta o odżywki :)
Hej, mam sprawę. Trenuję taekwondo i ostatnio trochę popadłem w kompleksy, bo ćwiczę więcej, niż jem. Jestem cholernie chudy i chciałbym znaleźć dla siebie jakąś odzywkę, która dodawałaby masy i jednoczesnie regenerowała organizm po treningu. Ważę 85 km, przy 185 cm. Nie miałem wcześniej styczności z odżywkami, zatem w temacie jestem kompletnie zielony. Poza taekwondo regularnie biegam, basen, hantle, drążek, worek i inne domowe sposoby.
  • 0

budo_selvagem
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 195 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zielony pyta o odżywki :)
po co sie faszerowac syntetykami?? jedz duzo i zdrowo :D :twisted:
  • 0

budo_nightwolf
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 686 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:P-sk
  • Zainteresowania:Judo

Napisano Ponad rok temu

Re: zielony pyta o odżywki :)
85 km przy 185 cm ? staary to ciebie lepiej przeskakiwac bo kolo ciebie przejsc sie nie da :) :D

a tak powaznie to troche ogranicz treningi i zacznij duzo wiecej jesc, tylko zebys nie popadl z skrajnosci w skrajnosc :roll:
  • 0

budo_of10
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1089 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zielony pyta o odżywki :)
wlasnie zwlaszcza ze masz dobra wage w stosunku do wzrostu no chyba ze chcesz byc kulturysta i wazyc ponad 100
  • 0

budo_niedziel
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2844 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:ze wsi jestem
  • Zainteresowania:Taekwondo

Napisano Ponad rok temu

Re: zielony pyta o odżywki :)