Skocz do zawartości


Zdjęcie

zolty pas


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

budo_rapox
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

zolty pas
witam dawniej(jakies 3-4lata) było tak ze jak zdałem na 9 kup to sie miało wtedy zólty a teraz jest biały z belką. po tych 3 latach znowu chcę się zapisac na taekowndo i niewiem jaki pas mam kupić - biały z belką, czy zólty??
  • 0

budo_thanes
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 495 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Sigil

Napisano Ponad rok temu

Re: zolty pas
Z tego co wiem to jak moi koledzy ostatnio zdawali na 9 Cup'y to mają białe pasy z żółtą belką. Btw. po co kupować pas z belką? Kup sobie żółtą tasiemkę i poprostu naszyj na pas.
  • 0

budo_suhy
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: zolty pas
ja zdawalem na zolta belke jakies 5 lat temu i byl to 9 kup
  • 0

budo_rip_dorey
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:POZNAN

Napisano Ponad rok temu

Re: zolty pas

ja zdawalem na zolta belke jakies 5 lat temu i byl to 9 kup


u mnie to samo
  • 0

budo_deejay
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 444 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Londyn

Napisano Ponad rok temu

Re: zolty pas
w jakiej federacji trenowales?
w itf nie pamietam zeby 9kup=zolty pas... zaczalem w '98, a nie slyszalem tez od tych co dluzej cwiczyli zeby tak bylo... chyba ze bylo to bardzo dawno to nawet bym sie nie zdziwil zbytnio :-)
  • 0

budo_tigeru
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 326 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano Ponad rok temu

Re: zolty pas
WTF ma troszkę inne oznaczenia pasów niż ITF. Stąd ta różnica.
  • 0

budo_`erni
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zolty pas
Witam !

Trenuje Taekwondo WTF ! 2 lata temu zdałem na zółty pas i po kilku miesiącach zaprzestałem trenowac ! Teraz ponownie zapisałem się na Taekwondo i zastanawiam się czy ubrac biały z belką czy zółty. Wydaje mi się ,że jezeli zdałem na zółty to przepisy niemogą się cofnąc ! Prosze o konkretną odpowiedz :P

pozdrawiam //`ERNI
  • 0

budo_sh4rk
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 56 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zolty pas
Zapytaj się trenera... on najlepiej Ci powie :D (konkretna odpowiedź :P )
  • 0

budo_jano007
  • Użytkownik
  • Pip
  • 22 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: zolty pas
a sprzedaja pasy z belkami uu niewiedzialem chyba robia konkurencje pasmanterii :) )
10 kup (cup:) bialy 9k Ż belka pozdro
  • 0

budo_gizmo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2337 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Świdnik/Lublin

Napisano Ponad rok temu

Re: zolty pas
Dobrych kilka lat temu w Polsce w taekwondo WTF 9 kup oznaczało się pasem żółtym. Było o jeden kolor pasa więcej niż w ITF - między niebieskim a czerwonym był brązowy jeszcze. Było tak gdzieś do 1997-1998 roku. Obecnie kolory sa takie same jak w ITF.

Dla orientacji, zdaje się na stopień, a nie na kolor. Jeśli więc ktoś ma 9 kup, to nie znaczy to, że ma żółty pas dlatego, że 8 lat temu tak sie go oznaczało.

Pozdrówka

Gizmo
  • 0

budo_michal_n
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Krakow

Napisano Ponad rok temu

Re: zolty pas
hmmm...
za starych dobrych czasow to bylo u nas tak ze jak ktos wracal po dluzszej przerwie to zakladal pas bialy niezalezeni od posiadanego stopnia a potem przystepowal do nastepnego egzaminu zgodnie z posiadanym stopniem i jak zdal to zakladal to na co zdal.
taki przejaw skromnosci....
ja mialem przerwe po 6 kup i wrocilem na sale z bialym pasem a potem przystepowalem do egzaminu na 5 itd.. tylko noszenie tego bialego pasa mi zostalo do konce treningu... mysle ze to jest najlepsza metoda i polecam zastosowanie....
  • 0

budo_mvrky
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 60 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Ostrowiec Sw.

Napisano Ponad rok temu

Re: zolty pas
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Nie zdaje sie na pas tylko na stopien...

Ps. Nie zauwazylem ze Gizmo juz to napisal :wink:
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021 : 2022