Skocz do zawartości


Zdjęcie

serwis Fallknivena


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

budo_mts
  • Użytkownik
  • Pip
  • 18 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

serwis Fallknivena
Witam,

Zarejestrowałem się do tego forum ponieważ jestem zaszokowany obsługą serwisową Fällknivena i chciałem się tym z Wami podzielić.

Otóż mam folder P, w którym złamał się czubek od upadku pionowo na posadzkę.

Napisałem do firmy e-mail z pytaniem ile kosztowałoby przeszlifowanie (złamanie czubka akurat gwarancja wyklucza). Ku mojemu zaskoczeniu zaproponowano mi po krótkiej korespondencji nieodpłatną naprawę. Nóż miał tylko zostać dosłany do fabryki w Japonii, na mój koszt. Wysłałem go, konfudując przynajmniej 3 pracownice poczty, przesyłką wartościową 1 września (z ubezpieczeniem na 500zł kosztowało to ok.30 zł). Dziś - 15.09 otrzymałem z powrotem naprawiony folder. W opakowaniu znajdował się nóż z nową klingą wmontowaną oraz przeostrzona stara klinga (tak naprawdę to praktycznie nowa była : ). Oprócz tego otrzymałem uprzejmy list od prezesa tej japońskiej fabryki (?) z informacją co i jak zostało wykonane, (a między innymi, że stare ostrze niestety będzie nieco krótsze po przeszlifowaniu : ) ) oraz z życzeniami miłego używania noża... List był datowany 12.09.
Przesyłka była oznaczona jako "REPAIRED POCKET KNIFE" + "REPAIRED BLADE".
Na kopercie jest zielona pieczęć urzedu celnego: "Objęto procedurą dopuszczenia do obrotu". Cło NIE zostało naliczone. Nóż poczta przywiozła do domu.

Przez cały czas przedstawiciel Fällknivena był w kontakcie. Raz spóźnił się z odpowiedzią bo był na polowaniu na łosie (sic!), za co mnie przeprosił.

Piszę, bo to takiej obsługi jak dotąd nie doświadczyłem w żadnym serwisie a w szczególności samochodów na gwarancji (!%#$%%@%@$%) : (.

Nie dziwota, że Fallkniven dostarcza na szwedzki dwór królewski skoro mnie szarego piaściucha z dzikich pól tak potraktowano. Pewnie za jakieś 65 lat też do tego dojdziemy.

A tymczasem, to czy kto nie wie jak wyemigrować do Szwecji?

Pozdr
MTS

PS. Nie jestem agentem handlowym, ani nie mam nic wspólnego z firmą Fällkniven AB oprócz dwóch ostrzy z VG10 i nader miłego doświadczenia. Nawet się zastanawiam czy może śrubek nie wykrecić, to może dostanę korpus w prezencie...
  • 0

budo_bigbang
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 584 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena

Nawet się zastanawiam czy może śrubek nie wykrecić, to może dostanę korpus w prezencie...


Właśnie dlatego może będzie tak u nas za 65 lat, miło że tak Cię potraktowali, szkoda że tak chciałbyś im się odwdzięczyć... ech, polskie cwaniactwo...
  • 0

budo_scar
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pijarów

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
Gdyby nie doświadczenie z inną nożową firmą, miałbym pełne powody nie wierzyć.
CRKT, ale o tym wszyscy wiedzą. Poprosiłem ich o klamerkę do 21-02. Dopisałem też śrubkę i tak sobie walnąlem w miejscu na korespondencję: "and second I lost ".
Chyba zbliżyłem się do rekordu czasu przesłania 23, a 28 chyba w mojej skrzynce. I jeszcze napisali, żę dziękują za wybranie ich firmy. Alleluja.
  • 0

budo_mts
  • Użytkownik
  • Pip
  • 18 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
Eeh, już po pierwszym poście bigbang obnażył moją polską świńska naturę...

Co do wierzenia lub nie, to nie zamierzam udowadniać, że nie jestem wielbłądem.

Post był o znakomitym podejściu do klienta w firmie Fällkniven i tyle.
Sądzę, że to istotna informacja, że kupując produkt można liczyć na tak znakomitą opiekę.
  • 0

budo_guldan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1366 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
ta, ale jak klasycznie i po slowiansku zaczniemy ich robic w chuja to sie skonczy mile traktowanie.
  • 0

budo_wojtek22
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 348 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
Co wy tacy łowcy cwaniaczków chłop chwali firmę i dzieli się tym z nami, dodaje niewinny żart a wy z niego robicie krętacza
  • 0

budo_lightrain
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 358 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
Nie dość, że noże mają rewelacyjne (mojego S1 nie oddałbym za skarby świata) to w dodatku pełen profesjonalizm obsługi posprzedażowej. W dodatku ceny utrzymane na rozsądnym poziomie. Każdy ich nóż wart jest pieniędzy, które za niego płacimy, a może nawet wart jest więcej.
  • 0

budo_wysz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1649 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
Bigbang,
Hej bracie, nie wyłapałes ironii w ostatnim zdaniu postu MTSa? :)
Facet pisze, że jest pod wrazeniem obsługi klienta, a ty mu od cwaniaków od razu? Hej co jest, coś nie tak z praca/kobietą/ego....? Zadzwoń to jakieś piwko wypijemy ;)

MTS,
Po pierwsze - witamy na forum. Po drugie - fajnie że kolejny Fallknivenowiec Konweksiarz nam przybył. Duzo was tutaj a przyda się i więcej. Po trzecie - ostatnio customer service'y co poważniejszych firm nozowych zaczynaja traktowac polskich klientów naprawdę w porządku. I o to chodzi...
  • 0

budo_blacha
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2143 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Puławy

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
bing bang - ktoś walnął sobie żart i ironie chyba każdy wyłapał a Ty jedziesz od polskich cwanaiczków komuś
weź zbastuj może troche a nie dopierdalasz tutaj i sypiesz "polskimi cwanaiczkami" - bez dopieprzanai i uogólnień
  • 0

budo_bigbang
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 584 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
No kuśwa - mi zarzucają brak humoru, a sami dają się wkręcić w ironiczną uwagę - brawo Panowie, oby tak dalej. Może warto czasem spojrzeć w lusterko?
  • 0

budo_guldan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1366 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
co jednak nie zmienia faktu ze po polaku spodziewalbym sie takich pomyslow...
  • 0

budo_lightrain
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 358 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena

co jednak nie zmienia faktu ze po polaku spodziewalbym sie takich pomyslow...


Ej no... koniec!!! Ważne, że nia ma takich na forum :) . Rozmawiamy o Fallknivenie.
  • 0

budo_kubek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 895 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
Nie mam noży tej firmy i pewnie nie będę miał, ale dobrze wiedzieć, że mają przyzwoity serwis. Jak dostanę jakiś konkretny spadek, to wezmę tą informacyjkę pod uwagę.
  • 0

budo_cahir
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 420 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wro

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
Co do serwisow powaznych firm to Spyderco moje pytania o mozliwosc przeslania/nabycia klipsa do Manixa (wygial sie jak zachaczyl o fotel wiklinowy) olewa. Nawet nie odpowiedaja na maile a co dopiero mowic o rozwiazaniu problemu.
  • 0

budo_wysz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1649 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
Jak juz jedziemy po innych serwisach to jedziemy:
Ontario olało wysyłkę złamanego RTAKa RaFa - zero odzewu. Może ktoś na poczcie podpierdzielił, albo gdziś im sie zapodziało, whatever.
Po osobistej interwencji Jeffa Randalla natychmiast przeprosili i wysłali nowego RTAKa + bonusowego Rata3 w ramach rekompensaty.
  • 0

budo_jawor
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 946 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:zza winkla

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena

Po osobistej interwencji Jeffa Randalla natychmiast przeprosili i wysłali nowego RTAKa + bonusowego Rata3 w ramach rekompensaty.

Chciałem powiedzieć coś madrego,... ale tylko ........ KURDE ......mi do głowy przychodzi.
Mam ogromny szacunek dla takich ludzi. Wiem, wiem zaraz ktos powie, ze to normalne, ze tak powinno być.
Tak? To dlaczego tak wszyscy jasteśmy rozentuzjazmowani ( kurde, za trudne słowo jak na piątkowy wieczór)
Ta czy siak, SZACUNEK SOLIDNOŚCI :!:
  • 0

budo_mts
  • Użytkownik
  • Pip
  • 18 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
No, mogłem dodać : ) na końcu to by nie było wątpliwości, że żart...
Cieżko też nie przyznać Guldanowi racji, że po Polakach można się spodziewać nie takich numerów. Wystarczy dziennik pooglądać, heh.

Wyszu dzięki za przyjęcie do klubu, aczkolwiek tylko połowicznie sie zapisałem, bo Mod. P ma szlif płaski, obustronnie symetryczny. Jest do cięcia i owszem - tnie : )
Mam nadzieję i na "konweksiarstwo" S1...
  • 0

budo_cahir
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 420 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wro

Napisano Ponad rok temu

Re: serwis Fallknivena
Odszczekuje to co pisalem o serwisie Spyderco. Dlugo to trwalo ale w koncu odpowiedzieli i obiecali wyslac nowy klips.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021 : 2022 : 2023 : 2024