serwis Fallknivena
Napisano Ponad rok temu
Zarejestrowałem się do tego forum ponieważ jestem zaszokowany obsługą serwisową Fällknivena i chciałem się tym z Wami podzielić.
Otóż mam folder P, w którym złamał się czubek od upadku pionowo na posadzkę.
Napisałem do firmy e-mail z pytaniem ile kosztowałoby przeszlifowanie (złamanie czubka akurat gwarancja wyklucza). Ku mojemu zaskoczeniu zaproponowano mi po krótkiej korespondencji nieodpłatną naprawę. Nóż miał tylko zostać dosłany do fabryki w Japonii, na mój koszt. Wysłałem go, konfudując przynajmniej 3 pracownice poczty, przesyłką wartościową 1 września (z ubezpieczeniem na 500zł kosztowało to ok.30 zł). Dziś - 15.09 otrzymałem z powrotem naprawiony folder. W opakowaniu znajdował się nóż z nową klingą wmontowaną oraz przeostrzona stara klinga (tak naprawdę to praktycznie nowa była : ). Oprócz tego otrzymałem uprzejmy list od prezesa tej japońskiej fabryki (?) z informacją co i jak zostało wykonane, (a między innymi, że stare ostrze niestety będzie nieco krótsze po przeszlifowaniu : ) ) oraz z życzeniami miłego używania noża... List był datowany 12.09.
Przesyłka była oznaczona jako "REPAIRED POCKET KNIFE" + "REPAIRED BLADE".
Na kopercie jest zielona pieczęć urzedu celnego: "Objęto procedurą dopuszczenia do obrotu". Cło NIE zostało naliczone. Nóż poczta przywiozła do domu.
Przez cały czas przedstawiciel Fällknivena był w kontakcie. Raz spóźnił się z odpowiedzią bo był na polowaniu na łosie (sic!), za co mnie przeprosił.
Piszę, bo to takiej obsługi jak dotąd nie doświadczyłem w żadnym serwisie a w szczególności samochodów na gwarancji (!%#$%%@%@$%) : (.
Nie dziwota, że Fallkniven dostarcza na szwedzki dwór królewski skoro mnie szarego piaściucha z dzikich pól tak potraktowano. Pewnie za jakieś 65 lat też do tego dojdziemy.
A tymczasem, to czy kto nie wie jak wyemigrować do Szwecji?
Pozdr
MTS
PS. Nie jestem agentem handlowym, ani nie mam nic wspólnego z firmą Fällkniven AB oprócz dwóch ostrzy z VG10 i nader miłego doświadczenia. Nawet się zastanawiam czy może śrubek nie wykrecić, to może dostanę korpus w prezencie...
Napisano Ponad rok temu
Nawet się zastanawiam czy może śrubek nie wykrecić, to może dostanę korpus w prezencie...
Właśnie dlatego może będzie tak u nas za 65 lat, miło że tak Cię potraktowali, szkoda że tak chciałbyś im się odwdzięczyć... ech, polskie cwaniactwo...
Napisano Ponad rok temu
CRKT, ale o tym wszyscy wiedzą. Poprosiłem ich o klamerkę do 21-02. Dopisałem też śrubkę i tak sobie walnąlem w miejscu na korespondencję: "and second I lost ".
Chyba zbliżyłem się do rekordu czasu przesłania 23, a 28 chyba w mojej skrzynce. I jeszcze napisali, żę dziękują za wybranie ich firmy. Alleluja.
Napisano Ponad rok temu
Co do wierzenia lub nie, to nie zamierzam udowadniać, że nie jestem wielbłądem.
Post był o znakomitym podejściu do klienta w firmie Fällkniven i tyle.
Sądzę, że to istotna informacja, że kupując produkt można liczyć na tak znakomitą opiekę.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Hej bracie, nie wyłapałes ironii w ostatnim zdaniu postu MTSa?
Facet pisze, że jest pod wrazeniem obsługi klienta, a ty mu od cwaniaków od razu? Hej co jest, coś nie tak z praca/kobietą/ego....? Zadzwoń to jakieś piwko wypijemy
MTS,
Po pierwsze - witamy na forum. Po drugie - fajnie że kolejny Fallknivenowiec Konweksiarz nam przybył. Duzo was tutaj a przyda się i więcej. Po trzecie - ostatnio customer service'y co poważniejszych firm nozowych zaczynaja traktowac polskich klientów naprawdę w porządku. I o to chodzi...
Napisano Ponad rok temu
weź zbastuj może troche a nie dopierdalasz tutaj i sypiesz "polskimi cwanaiczkami" - bez dopieprzanai i uogólnień
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
co jednak nie zmienia faktu ze po polaku spodziewalbym sie takich pomyslow...
Ej no... koniec!!! Ważne, że nia ma takich na forum . Rozmawiamy o Fallknivenie.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Ontario olało wysyłkę złamanego RTAKa RaFa - zero odzewu. Może ktoś na poczcie podpierdzielił, albo gdziś im sie zapodziało, whatever.
Po osobistej interwencji Jeffa Randalla natychmiast przeprosili i wysłali nowego RTAKa + bonusowego Rata3 w ramach rekompensaty.
Napisano Ponad rok temu
Chciałem powiedzieć coś madrego,... ale tylko ........ KURDE ......mi do głowy przychodzi.Po osobistej interwencji Jeffa Randalla natychmiast przeprosili i wysłali nowego RTAKa + bonusowego Rata3 w ramach rekompensaty.
Mam ogromny szacunek dla takich ludzi. Wiem, wiem zaraz ktos powie, ze to normalne, ze tak powinno być.
Tak? To dlaczego tak wszyscy jasteśmy rozentuzjazmowani ( kurde, za trudne słowo jak na piątkowy wieczór)
Ta czy siak, SZACUNEK SOLIDNOŚCI
Napisano Ponad rok temu
Cieżko też nie przyznać Guldanowi racji, że po Polakach można się spodziewać nie takich numerów. Wystarczy dziennik pooglądać, heh.
Wyszu dzięki za przyjęcie do klubu, aczkolwiek tylko połowicznie sie zapisałem, bo Mod. P ma szlif płaski, obustronnie symetryczny. Jest do cięcia i owszem - tnie : )
Mam nadzieję i na "konweksiarstwo" S1...
Napisano Ponad rok temu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
10 następnych tematów
-
Choil?
- Ponad rok temu
-
magia stali- recenzja BM 552
- Ponad rok temu
-
Busse - Asymmetrical edge - jak ostrzyć coś takiego
- Ponad rok temu
-
William Henry, podkladki
- Ponad rok temu
-
m21
- Ponad rok temu
-
BM 552 Doug Ritter'em sygnowany
- Ponad rok temu
-
Zmiany, zmiany, zmiany... na Guns.com.pl
- Ponad rok temu
-
Spyderco Delica i Endura
- Ponad rok temu
-
microtech Mini socom elite 154CM, satin finish
- Ponad rok temu
-
Zakaz noszenia noży i kominiarek
- Ponad rok temu