Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co więcej???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

budo_barton
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Co więcej???
Witam
Jestem nowym użytkownikiem forum. 8)

Ćwiczę Aikido od roku mam 17 lat 181 cm i 65 kg.

Proszę o poradę z czym połączyć Aikido :?
Myślałem o Muay Thai, ale nie wiem czy nie wynikną z tego żadne komplikacje :?:

Pozdro 4 all
  • 0

budo_hmjf
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 258 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Olsztyn

Napisano Ponad rok temu

Re: Co więcej???
Aikido nie trzeba łączyć z niczym. Jest samowystarczalne :D
  • 0

budo_barton
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co więcej???
No niby tak 8)

Ale myśle o trenowaniu ataku, ponieważ aikido (z tego co wiem) opiera się głównie na obronie :wink:
  • 0

budo_iwan44
  • Użytkownik
  • Pip
  • 32 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co więcej???
Dobrze, ćwicz aikido, bo jestes na dobrej drodze. Ćwiczysz dopiero od roku, ale juz niedługo zauważysz poprawe musqlatury(widze, ze podbudowe już masz), wyytrzymałości i kondycji. Z czasem nabierzesz pewności siebie i wogole...Aikido to wspaniały wybór, i nie trzeba z niczym go łaczyć...samo w sobie zrobi z ciebie wysokiej klasy wojownika!!
Zycze wytrwałości w treningach i wielu sukcesów...
  • 0

budo_hmjf
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 258 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Olsztyn

Napisano Ponad rok temu

Re: Co więcej???