Co więcej???
Napisano Ponad rok temu
Jestem nowym użytkownikiem forum. 8)
Ćwiczę Aikido od roku mam 17 lat 181 cm i 65 kg.
Proszę o poradę z czym połączyć Aikido :?
Myślałem o Muay Thai, ale nie wiem czy nie wynikną z tego żadne komplikacje
Pozdro 4 all
Napisano Ponad rok temu
Ale myśle o trenowaniu ataku, ponieważ aikido (z tego co wiem) opiera się głównie na obronie :wink:
Napisano Ponad rok temu
Zycze wytrwałości w treningach i wielu sukcesów...
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Nawet jak się nauczysz udeżać to do ćwiczenia Aikido się Tobie to nie przyda...bo kto z Tobą by ćwiczył wtedy... pamiętaj, że trzeba o uke dbać no i dostosowywać poziom do jego umiejętności.
Co do przedmówców to zgadzam się, że Aikido jest w dojo 100% skuteczne i na dodatek nie ma tam wiele miejsca na wykazanie się umiejętnościami z innych SW.. przydadzą się Tobie natomiast do rozważan na temat Aikido
Ćwiczysz dopiero od roku, ale juz niedługo zauważysz poprawe musqlatury(widze, ze podbudowe już masz), wyytrzymałości i kondycji.
A tak poważnie to kondycje i wytrzymałość ma pewnie sporo lepszą... na wadzę też przybędzie ma 17 lat dopiero.
Napisano Ponad rok temu
Jakie qwa komplikacje?????? :?Myślałem o Muay Thai, ale nie wiem czy nie wynikną z tego żadne komplikacje
Pozdro 4 all
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
A tak poważnie to kondycje i wytrzymałość ma pewnie sporo lepszą... na wadzę też przybędzie ma 17 lat dopiero.
a tak właściwie, to od jakiego wieku zaczyna się nabierać masy i wzrasta siła, związana oczywiście z okresem dojrzewania...bo przecież jakaś tam siła przychodzi poprostu z wiekiem?? ale kiedy 8O ??, bo nie moge się goczekać 8)
Barton zapisz się lepiej na to Muay Thai, to będziesz miał z tego pozytek...a aikido możesz ćwiczyć dla jego filozofi, ładnej oprawy mistycznej czy co tam jeszcze jest. Jeśli to cie kręci, to prosze bardzo...ja do SW to raczej bym aikido nie zaliczył.