Skocz do zawartości


Zdjęcie

Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
118 odpowiedzi w tym temacie

budo_soma
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 596 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

Nie będę się wypowiadał o osobach, o których wiem mało lub wcale i nie mam z nimi kontaktu ...
Również obkektywnie mogę stwierdzić, iz najciężej z całego środowiska aikido pracują ludzie z linii Kobayashi, co powinno dać ludziom z innych federacji sporo do myślenia.

A może za mało wiesz aby się na ten temat wypowiadać ?
  • 0

budo_wallace
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 567 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)
Myśle, że akurat wystarczająco dużo ... w przeciwieństwie do co poniektórych osób 8)
  • 0

budo_pancer
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 699 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:100-lica

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

Nie będę się wypowiadał o osobach, o których wiem mało lub wcale i nie mam z nimi kontaktu ...
Również obkektywnie mogę stwierdzić, iz najciężej z całego środowiska aikido pracują ludzie z linii Kobayashi, co powinno dać ludziom z innych federacji sporo do myślenia.

A może za mało wiesz aby się na ten temat wypowiadać ?

To może i ja chętnie bym się czegoś dowiedział ..... :!:

Pancer (czytający ten temat z niezłym ubawem :wink: ale i ze smutkiem)
  • 0

budo_wallace
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 567 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

Wallace napisał:
Nie będę się wypowiadał o osobach, o których wiem mało lub wcale i nie mam z nimi kontaktu ...
Również obkektywnie mogę stwierdzić, iz najciężej z całego środowiska aikido pracują ludzie z linii Kobayashi, co powinno dać ludziom z innych federacji sporo do myślenia.

A może za mało wiesz aby się na ten temat wypowiadać ?


Dla mniej zorientowanych chodzi mi o aikido Kobayashi ze strony Cogniardowej i pod "kuratelą" Benka. :)
  • 0

budo_pmasz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2101 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)
precyzując moja amatorska diagnozę muszę dodać ze przynalezność federacyjna nie ma tu nic do rzeczy - przeciwnie - po cześci to brak pokory i buta doprowadza do tworzenia własnych państewek gdzie władzą nie trzeba sie dzielić - definicja nauczyciela nauczycieli jest patologiczna wszędzie bo opiera sie na kontakcie z kimś kto przyjeżdza raz na kilka miesięcy i jest z definicji milutki i sympatyczny lokalni władcy są nadal bezkarni i emocjonalnie w 90 % nie gotowi do ciężaru do piętna miszczostwa ...
pmasz( z dzikom satysfakcjom nakręcający spiralem niewawisci)
  • 0

budo_pio
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 243 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

Wallace napisał:
Nie będę się wypowiadał o osobach, o których wiem mało lub wcale i nie mam z nimi kontaktu ...
Również obkektywnie mogę stwierdzić, iz najciężej z całego środowiska aikido pracują ludzie z linii Kobayashi, co powinno dać ludziom z innych federacji sporo do myślenia.

A może za mało wiesz aby się na ten temat wypowiadać ?


Dla mniej zorientowanych chodzi mi o aikido Kobayashi ze strony Cogniardowej i pod "kuratelą" Benka. :)


uuuueeeee :splat: :splat: :splat:
(myslalem ze tez chodzi o nas... :( ... :wink: )
  • 0

budo_kurm28
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1261 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław i okolice, ale bardziej okolice

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)
PMASZ

Mądrze gada (o ile jestem w stanie zrozumieć to co gada....:) )


Tak przy okazji.... to jak własciwie jest z tymi krokami bo mi się już nogi plączą :twisted:

Tak:

....... O'Sensei mówił - jeśli moi studenci zrobią 10 kroków ja powinienem zrobić 100...


czy tak:

.....innych słów O\'Sensei\'a: "Jeśli moi studenci robią 50 kroków, ja zrobię ich 100".


:wink: :)

Kurm - dający się chyba wkręcać w ww spiralę :) 8)
  • 0

budo_pancer
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 699 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:100-lica

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)
pmasz
Myśle, że Twoja diagnoza nie może być traktowana jako amatorska bo pokrywa sie z moją... :wink: :)
Jeżeli chodzi o zachodnią "... jazde na szmacie .." uskutecznianą przez miejscowe 2-3 dany to należy sobie uzmysłowić dużą różnice, która nas dzieli - nie chodzi bynajmniej o różnice techniczną tylko bardziej o mentalną.
Rzeczywiście pierwsze pokolenie instruktorów nie wytworzyło pewnego wzorca zachowania- przyczyn też można znaleźć tu wiele: od czasów (walki z komuną , która w pewnym momencie uniemożliwiała utworzenie oficjalnych norm działania), poprzez podejście niektórych osób, aż po naszą polską, sarmacką chęć utrzyamania niezależności i liberum veto. :wink: .
Sam dobrze pamiętam, jak dużo kosztowało mnie pozbycie się pewnych nawyków, których istnienia nawet nie podejrzewałem (nie technicznych :wink: )
Przykre jest też to, iz fakt zarabiania pieniedzy przez stosunkowo młodych ludzi rozpoczynajacych działalność instruktora we własnym klubie mógł przesłonić cel ćwiczenia aikido. Pieniądze stają się powoli i niepostrzeżenie celem nadrzędnym.....
Tu chyba należy sie zastanowić nad różnicą w pojęciu : Instruktor i Nauczyciel. :? Chyba moze byc to kolejny, niezależny temat....
W części ogólnej sam pomysł utworzenia organizacji-worka skupiającej wiele odłamów jest dla mnie pomylony....
Nawet jeżeli wszyscy mają dobre chęci to bez lidera prędzej czy później można przewidzieć, że zaczną sie animozje wenętrzne, które będą narastały.
Samo członkostwo klubów pozwala na bezosobowość, wręcz anonimowość nawet osób, które są szeroko znane, dopiero osobista odpowiedzialność (czytaj przynależność) osoby prowadzacej daną grupe da szanse na poważniejsze podejście do tematu. Sam to kilkakrotnie poczułem jak mój Nauczyciel po zajęciach pytał się czemu osoby z mojego klubu zachowują sie tak czy inaczej - powiem więcej - on potrafi rozpoznać po sposobie wykonywania techniki przez osobę , którą pierwszy raz widzi - z którego klubu PAA pochodzi...... :oops:
Odpowiedzialność za grupę czyli jej członków wiąże się bezpośrednio z egzaminami, ich przeprowadzenie nie powinno bynajmniej leżeć w gestii Komisji - tu też tworzą sie grupy nacisku ( czyżby lobbing w aikido :wink: ).
Pmasz napisal jedną ważną rzecz: aikido to ciężka praca, a nauczyciel aikido to nie jest zawsze miła i uśmiechnięta osoba.
Nie mylmy nauczyciela z osobą, która przyjechała drugi raz do Polski i znowu prowadzi staż.....

Pancer (aż za dobrze pamiętający niektóre :wink: )
  • 0

budo_pancer
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 699 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:100-lica

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

uuuueeeee :splat: :splat: :splat:
(myslalem ze tez chodzi o nas... :( ... :wink: )


A co chciałes się załapać na pochwały...? :wink: :)

Pancer (też jeżdzący na staże organizowane przez Pio :wink: )
  • 0

budo_pmasz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2101 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

PMASZ

Tak przy okazji.... to jak własciwie jest z tymi krokami bo mi się już nogi plączą :twisted:

Tak:


....... O'Sensei mówił - jeśli moi studenci zrobią 10 kroków ja powinienem zrobić 100...


czy tak:

.....innych słów O\'Sensei\'a: "Jeśli moi studenci robią 50 kroków, ja zrobię ich 100".


:wink: :)

Kurm - dający się chyba wkręcać w ww spiralę :) 8)

wiedziałem ze ktos sie dopatrzy :)
  • 0

budo_pio
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 243 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

A co chciałes się załapać na pochwały...? :wink: :)

Pancer (też jeżdzący na staże organizowane przez Pio :wink: )


No wlasnie, widzisz, my sie tu urabiamy po lokcie, a nikt tego nie doceni,
po plerkach nie poklepie..., slowka do uszka nie szepnie...., odechciewa sie cwiczyc , normalnie... :)
  • 0

budo_szczepan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:dzika,śmiercionośna Północ

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

Do Szczepana - wiesz przecież ze to tez działa w drugą strone - włos juz u ciebie rzadki jak jeszcze jest i czas juz najwyzszy porzucić dojo i założyć własne.... inaczej zostaniesz zgorzkniałym złośliwcem na forum wywalającym energie, którą powinieneś spozytkować na tworzenie dojo. :)
znaczy jak sensei pozwolą....

Bede sie opieral tworzeniu dojo jak najdluzej sie da. Przyrzekam. Juz mnie Claude pare lat temu prosil. Ale wtedy musialbym sie przestac wyglupiac na treningach :P :lol:
s(przerazony zgorzkniala perspektywa)

a nauczyciel aikido to nie jest zawsze miła i uśmiechnięta osoba.

taaaaaaa......czasem sie tak usmiecha ze sie chce czlowiek pod ziemie ze wstydu zapasc natychmiast.... :oops: W gruncie rzeczy, posiadanie nauczyciela to przerazajaca historia, nic dziwnego ze znakomita wiekszosc ludzi podswiadomie od tego ucieka gdzie pieprz rosnie.....
  • 0

budo_pancer
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 699 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:100-lica

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

taaaaaaa......czasem sie tak usmiecha ze sie chce czlowiek pod ziemie ze wstydu zapasc natychmiast.... :oops: W gruncie rzeczy, posiadanie nauczyciela to przerazajaca historia, nic dziwnego ze znakomita wiekszosc ludzi podswiadomie od tego ucieka gdzie pieprz rosnie.....

Oj tak, co ciekwsze gdy takie akcje przenoszą się poza dojo to już dla 90 % jest nie do przyjęcia

Pancer (który wie że nie jest łatwo czasami)
  • 0

budo_jeżyk
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1211 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:WaWa

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

w twoim Jeżu założeniu istnieje coś takiego jak międzystylowy uniwersalizm aikido i fakt ,ze jak sie zegna w jedno dojo stado yudansha z różnych federacji to cos da


Pmasz, dzięki za mądry tekst poklon

Rzeczywiście moim zdaniem istnieje coś takiego jak międzystylowy uniwersalizm aikido, gdyby było inaczej musiałyby istnieć listy dyskusyjne dla każdej szkoły Aikido i nasze wspólne ćwiczenie i dyskusje poprostu mijałoby się z celem :lol:

Myślę, też że z faktu zagnania różnych yudansha do do jednego dojo i ich wspólnego ćwiczenia może wynikać coś pozytywnego. Obawiam się, że jednak takiej checi w naszej elicie jest niewiele. Przykładem jest staż, który sie odbył Warszawie w Czerwcu, gdzie zajęcia prowadzili:

Roman Hoffmann 5 dan
Marian Wiśniewski 4 dan
Jerzy Pomianowski 4 dan

Prowadzili bardzo chętnie, ale już z ćwiczenie z innymi przebiegało mniej chętnie. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba żaden z wymienionych Panów nie przećwiczył dwóch pozostałych treningów. Jurku skoryguj mnie jeżeli się mylę...

To jest właśnie, to o czym pisze od początku tego tematu.

Byc może nie jest potrzebny tu supermistrz, może wystarczy poprostu lider, człowiek, któremu się bedzie naprawdę chciało,a na poczatek wystarczy zeby mu się chciało ćwiczyć i rozwijać, a nie tylko nauczać...
  • 0

budo_authority
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1851 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z codexu

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)
Nie sprzeczajcie sie tyle co do PFA BUDOJO i wogole bo mi zacyzna komp siadacc........
Dołączona grafika

Joke :)
  • 0

budo_redakcja budojo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 857 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Polska

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

[ Przykładem jest staż, który sie odbył Warszawie w Czerwcu, gdzie zajęcia prowadzili:

Roman Hoffmann 5 dan
Marian Wiśniewski 4 dan
Jerzy Pomianowski 4 dan

Prowadzili bardzo chętnie, ale już z ćwiczenie z innymi przebiegało mniej chętnie. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba żaden z wymienionych Panów nie przećwiczył dwóch pozostałych treningów. Jurku skoryguj mnie jeżeli się mylę...

..


Jeżyk, coś długo ci zajęło szukanie przykładu, :lol: :lol: :lol: rozumiem że grupa konsultantów wysilała sie jak mogła i wreszcie jest!! 8O 8O 8O Upragniony dowód że Pomianowski z Hoffmannem nie poćwiczyli raz na jakimś 3-godzinnym stażu :roll: :roll: :roll: . O Jeżu Jeżusicku aikido polskie upada, ratuj nas ratuj. :) :) :) :cry: :) :) :)
  • 0

budo_pmasz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2101 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

Do Szczepana - wiesz przecież ze to tez działa w drugą strone - włos juz u ciebie rzadki jak jeszcze jest i czas juz najwyzszy porzucić dojo i założyć własne.... inaczej zostaniesz zgorzkniałym złośliwcem na forum wywalającym energie, którą powinieneś spozytkować na tworzenie dojo. :)
znaczy jak sensei pozwolą....

Bede sie opieral tworzeniu dojo jak najdluzej sie da. Przyrzekam. Juz mnie Claude pare lat temu prosil. Ale wtedy musialbym sie przestac wyglupiac na treningach :P :lol:
s(przerazony zgorzkniala perspektywa)

wiesz co - jak mawiał Chiba Sensei - nie można całe zycie udawac poczatkującego - nie miesza sie młodego wina ze starym... - bo wszystko szlak trafi... mój text to zgożchniałości już jest troche aktualny :) :) :) ....
  • 0

budo_jeżyk
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1211 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:WaWa

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

[ Przykładem jest staż, który sie odbył Warszawie w Czerwcu, gdzie zajęcia prowadzili:

Roman Hoffmann 5 dan
Marian Wiśniewski 4 dan
Jerzy Pomianowski 4 dan

Prowadzili bardzo chętnie, ale już z ćwiczenie z innymi przebiegało mniej chętnie. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba żaden z wymienionych Panów nie przećwiczył dwóch pozostałych treningów. Jurku skoryguj mnie jeżeli się mylę...

..


Jeżyk, coś długo ci zajęło szukanie przykładu, :lol: :lol: :lol: rozumiem że grupa konsultantów wysilała sie jak mogła i wreszcie jest!! 8O 8O 8O Upragniony dowód że Pomianowski z Hoffmannem nie poćwiczyli raz na jakimś 3-godzinnym stażu :roll: :roll: :roll: . O Jeżu Jeżusicku aikido polskie upada, ratuj nas ratuj. :) :) :) :cry: :) :) :)


Nie długo, jakieś 3 minuty :lol:

Jestem zarobiony i piszę w przerwach pracy i dopiero miałem czas dokładniej przeczytać post Pmasza :cry:

Jurku, Ty naprawdę wierzysz, że jestem inspirowany i wspomagany przez jakąś grupę :?: :?: :?: :rofl: :rofl: :rofl:

Ok, możemy zrobić eksperyment, wykaz staży odbytych przez np. Romana Hofmana w tym roku, w których czynnie uczestniczył ucząc się :?:
Policzymy,to :?: Ja tego w tej chwili nie wiem, strzelam w ciemno :?:
Wyjdzie jak nasza elita pracuje nad własnym rozwojem :!: Ok :?: :lol:
  • 0

budo_szczepan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:dzika,śmiercionośna Północ

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

Policzymy,to :?:


Moze staz ze slawnym aktorem filmow klasy D, S. Sigulem? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
  • 0

budo_kurm28
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1261 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław i okolice, ale bardziej okolice

Napisano Ponad rok temu

Re: Gdzie ćwiczy Elita Polskiego AIKIDO ? :)

Policzymy,to :?:


Moze staz ze slawnym aktorem filmow klasy D, S. Sigulem? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:



eee zaraz... a ten sigul, to ten łysy , pokraczny, co chodzi na czworaka od Tolkiena? 8O
co też aikido potrafi z człowieka zrobić... :(

:) 8)
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020