Skocz do zawartości


Zdjęcie

Początki i prośba ;D


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

lordnero
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Początki i prośba ;D
Witam wszystkich {SMILIES_PATH}/icon_e_smile.gif To mój pierwszy post i wysuwam od razu pytanie. Na początek chce powiedzieć że czytałem dużo forum, szukałem różnych informacji ale próbuje odnieść to do mnie, do stylu życia i nie mogę jakoś tego zbić razem.
Mam 20 lat, 180 cm wzrostu i 60 kg wagi (!). Trochę niedowagi jest {SMILIES_PATH}/icon_e_biggrin.gif Jestem w stanie być na siłowni 2 dni w tygodniu (wtorek i czwartek), ewentualnie 3 (wt,śr,czw). Czy pomógłby mi ktoś, dał jakieś wskazówki - co i jak ćwiczyć, żeby przybrać na masie i zbudować sobie dobrą rzeźbę ? Uprzedzam że jestem totalnie zielony, prosiłbym więc o jakiś przykład, prowizoryczną rozpiskę ćwiczeń na dzień. I jeszcze kwestia jedzenia - co i ile jeść ? z czego powinno się składać śniadanie, obiad itp ? przekąski? Jakieś odżywki ? Bardzo liczę chociaż na drobną pomoc. Pozdrawiam.
  • 0

kilem00pl
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Początki i prośba ;D
Witam {SMILIES_PATH}/icon_e_smile.gif
Spróbuje Ci trochę pomóc;p
Jeżeli możesz ćwiczyć tylko w wtorek, środę i czwartek myślę, że taki plan będzie dobry(oczywiście treningi w poniedziałki środy i piątki był by dużo lepszy i łatwiejszy, więcej odpoczynku):
Wtorek
Klata + triceps ( jestem zwolennikiem piramid a więc serie 12,10,8,6,4,2,1 z każdą kolejną serią dodajemy ciężar np( 12x30 10x40 itd.
Środa
plecy, biceps,kaptury
Czwartek
barki, nogi

A by przybrać na masie musisz przede wszystkim dużo jeść pełno wartościowych produktów takich jak np. (ryż, twaróg, tuńczyk, piersi z kurczaka itd.)

Gdy poćwiczysz już jakieś 2 miesiące(wyrobisz siłę i technikę) radzę Ci kupić jakiś gainer lub białko)

Powodzenia {SMILIES_PATH}/icon_e_smile.gif
  • 0

Mr.chudy135

    Przechuj nindża