Specjalista od kręgosłupa we Wrocławiu
Napisano Ponad rok temu
Szukam dobrego specjalisty we Wrocławiu, najlepiej takiego który zajmuje sie sportowcami (jakoś bardziej mam do takich lekarzy zaufanie jeśli chodzi o stawy i kręgosłup).
Wizyta może być prywatnie, kasa w tym przypadku nie ma znaczenia.
Jeśli ktoś z własnego doświadczenia zna adres i nazwisko takiego lekarza, ewentualnie nr telefonu to bardzo proszę o podanie.
Z góry dzięki.
Napisano Ponad rok temu
pzdr
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Sprawa dla Brata. Ma cholerne problemy z kręgosłupem i od paru lat kładzie się spać i budzi się z bólem pleców.
Szukam dobrego specjalisty we Wrocławiu, najlepiej takiego który zajmuje sie sportowcami (jakoś bardziej mam do takich lekarzy zaufanie jeśli chodzi o stawy i kręgosłup).
Jeśli to trwa już parę lat i ortopedzi zawodzą, hm....
Jakie brat ma np. OB albo CRP? Robili mu zdjęcia stawów krzyżowo-biodrowych? Nie jestem lekarzem, ale cierpię na jedną z odmian Spondyloartropatii (konkretnie ZZSK). Miejmy nadzieję, że on tego nie ma, ale jak kilka lat leczenia ortopedycznego zawodzi, wtedy trzeba się skonsultować u reumatologa. Tylko nie googlaj co to, bo się przestraszysz, ja po prostu znam przypadki gdy prof. ortopedii z Szaserów (to duży dobry szpital wojskowy w Warszawie leczył kumpla na bóle pleców, a jak mu przy badaniach okresowych OB ponad 100 wyszło, to internista do do reumatologa skierował i ZZSK wyszło. Więc ja tylko tak, w ramach dmuchania na zimne)
Napisano Ponad rok temu
od czasu do czasu wylatują mi dyski -facet ustawia to profesjonalnie i delikatnie (wiem co mówie po paru kręgarzy przeżyłem
jesli to kwestia dysku to powinno pomóc
tyle tylko ze Leszno -100 km na północ
ale jakby brat byl tak zdesperowany -to zapraszam na priv
-pozdrawiam
navarre
Napisano Ponad rok temu