Skocz do zawartości


Zdjęcie

reduktor tłuszczu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

mexykanin
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

reduktor tłuszczu
Witam.

Mam 19 lat 177cm wzrostu i 86 kg , ćwicze na siłowni od 3 lat (niestety nie regularnie z powodu różnych kontuzji ) od 5 miesięcy nie ćwiczylem jednak teraz powróciłem do treningu od miesiąca chodze na siłownie 4 razy w tygodniu, do tego co drugi dzien biegam i codziennie sie rozciągam, nigdy nie stosowałem żadnych odrzywek i ćwiczyłem na sucho... Jednak z moja przemiana materi jest mi bardzo ciężko zgubic zbedne kg mimo tego że jestem bardzo aktywną osobą. tym razem jednak postanowiłem zakupić jakieś reduktory tłuszczu, jednak w tych sprawach jestem zupelnie zielony. I w tym leży mój problem... chciał bym, żeby ktoś mi doradzil jakie reduktory najlepiej stosowac zeby zgubic zbedne kilogramy, odrazu zaznacze że stosowanie wymyślnych diet w moim przypadku odpada. Chciał bym zgubic jakies 6 do 10 kg . Chcialem jeszcze zaznaczyc ze dość dokładnie przejrzałem to forum a także różne inne strony i nie moglem znaleźć nic dla siebie dlatego zdecydowałem sie napisać tutaj.

za pomoc dziękuje i pozdrawiam
  • 0

Mr.chudy135

    Przechuj nindża

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3438 postów
  • Pomógł: 0
11
Neutralna
  • Lokalizacja:Jastrzębie-Zdrój
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: reduktor tłuszczu
Możesz stosować różne termogeniki czy fatburnery. Napisz do jakiej kwoty ogranicza cię twój budżet, ile możesz wyłożyć na suple.
  • 0
Dołączona grafika

mexykanin
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: reduktor tłuszczu
sądze, że moge wydać 80 do 100zł na miesiąc to jest max.
  • 0

mexykanin
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: reduktor tłuszczu