kobiety na treningach....
Napisano Ponad rok temu
spotkałam sie ostatnio z twierdzeniem dość hamskim"won babo z treningu" i troche uznałam to za chamskie wprawdzie rozumiem ze niektore style walk nie pasują do płci pięknej ale można sie troche uspokajać prawda??
wkoncu niektore kobiety są lepsze w danym stylu od facetów
szowinisci won z treningów!!
pozdrawiam :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Napisano Ponad rok temu
Ja tam nie wiem, nie znam się, ale u nas chyba by nikt nie śmiał tak pomyśleć nawet a co dopiero powiedzieć...spotkałam sie ostatnio z twierdzeniem dość hamskim"won babo z treningu"
u nas sensej jest kobietą
:twisted:
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
[quote]
A dlaczego nie mialyby trenowac. Niektorym idzie to bardzo dobrze, znam osobiscie babeczke ktora zaczynala trenowac majac 30 lat, a obecnie ma swoj klub 3 dan w karate i chyba 2 w kobudo a niedawno majac 50 dych na karku zdobyla mistrzostwo polski i to nie jakichs tam oldboy.
--
Washi
Napisano Ponad rok temu
jedno pytanie do czytających co myslicie o kobietach trenujących sztuki walki???
Dziewczyny na treningach jak najbardziej ... nie widzę przeciwskazań
Często bywają dużo bardziej "zawzięte" (w dobrym tego słowa znaczeniu) na trenowanie niż faceci
Tylko tak z moich obserwacji to niezbyt dużo ich się garnie do takich treningów ... a szkoda
PS.
Laser to Ci się udało .. gratuluję.
Pozdr.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Pozatym panie w bialych wdziankach wygladaja bardzo ladnie...
Popieram niektóre też fajnie sie wycina, dalej chyba nie musze tłumaczyć.
A ja żone na treningu poznałem i niechciał bym mieć takiej co nie ćwiczy. Przynajmniej niebędzie mówić, "Znowu na ten głupi trening idziesz????? "
szczęściarz, chociaż każdy kto znajdzie swą lepszą stronę ma szczęście :wink:
PS: Dziewczyny na treningach?? jak najbardziej :-) [/code]
Napisano Ponad rok temu