Moj Ci on, moj!!!
Napisano Ponad rok temu
Pierwsze wrazenia po otwarciu? Cholera - maly! 8O No ale od 10-ciu lat bylem przyzwyczajony do wysluzonego, polskiego szturmowego 62KS, wiec nie dziwota, ze przy tamtym Amph wydawal mi sie jakis niedorozwiniety Ale zaraz zaczal rosnac:
1. Kumpel niedowiarek ogolil sobie nim przedramie po czym
2. przecinal kartke w rozne esy-floresy po czym
3. zabralem mo noz, bo zaczyl mnie szlag trafiac, ze ktos trzyma MOJ NOZ w rece
4. ale zeby mu pokazac przecialem kabel zasilajacy od kompa i z marszu
5. ogolilem sobie ta czescia kilngi grzbiet dloni
Kumpel zglupial i poszedl szukac w necie takiego samego noza, choc wczesniej stwierdzil, ze wywalenie 200 euro na scyzoryk to glupota. Ale dzieki jego uprzejmosci mozecie poogladac kilka fotek tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Nie sa rewelka, ale raz, ze nie jestem fotografem, a dwa, ze wyskoczylem na 5 minut z pracy pstryknac fotki.
I moze wyda Wam sie to dziwne, ale juz nie lubie:
1. rozstawac sie z Amphem (jest na pasku)
2. jak ktos trzyma moj noz
i juz mam ochote kupic sobie nastepny :twisted: Czy to normalne?
Napisano Ponad rok temu
Pozdrawiam
mlodyraduh
Napisano Ponad rok temu
Piter wielkie dzięki.
Zapomniał bym napisac co to jest
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
mój pierwsz prawdziwy folderek
Ps. Ta ulotka Chris Reeve Knives to nie fair jeszcze zanim dostałem sie do paczki prosto w ręce wpada mi zdjęcie Sebenzy z wstawkami z drewna:(
Napisano Ponad rok temu
... 8) Reakcja w 100% prawidłowa, właśnie wyznałeś: nazywam się...jestem nożoholikiem. :wink:i juz mam ochote kupic sobie nastepny :twisted: Czy to normalne?
ps: a chcesz sobie kupić w ogóle JAKIŚ następny, czy jeszcze jeden taki sam :twisted: ? Bo co do drugiego to z czasem powinno przejść, to tylko taki lęk, że temu jedynemu jakaś krzywda się stanie i chciałoby się "jego drugie życie" w szufladzie na wszelki wypadek trzymać :wink:
Pozdr
Heimdall
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu