Skocz do zawartości


Zdjęcie

MT Mini Socom elite Auto


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

budo_kkamill
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2163 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Praszka

Napisano Ponad rok temu

MT Mini Socom elite Auto
Ma ktos taki nozyk??

Jak to sie sprawuje, co z jakoscia wykonania, luzami itd.
Nadaje sie to do noszenia na codzien??

KKamiLL
  • 0

budo_yossarian
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 220 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
Mam go od niedawna, wiec mysle ze moge co nieco powiedziec na jego temat. Do noszenia na codzien nadaje sie znakomicie, gdzy jest bardzo lekki (rekojesc z aluminium lotniczego) i niewielki. Ostrosc "Z pudelka" powala, ale to chyba standard w nozach microtecha. Dlugosc ostrza do zastosowan edc jest wystarczajaca, rekojesc zapewnia calkiem pewny chwyt a jej profil sprawia, ze nie balbym sie uzyc noza to mocnych pchniec. Co do jakosci wykonania - po twoim pytaniu sprawdzilem jak trzyma sie ostrze rekojeci w pozycji otwartej - luzow praktycznie nie ma. Jesli chodzi o mechanizm otwierania, dziala gladko i pewnie, ale mam go dopiero od kilku tygodni, wiec jesli cos sie zmieni bede krzyczal. (w ktora ewentualnosc szczerze mowiac watpie :) ). Jedyna jego wada jaka do tej pory zauwazylem, to fakt, ze to automat - nie zawsze mozesz go wyjac nie wzbudzajac ogolnej paniki, dziwnych pytan i nerwowych spojrzen.

Dołączona grafika
  • 0

budo_fraktal0
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 269 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
Też mam.Woodland camo,clow.Do noszenia jako edc nadaje się jak najbardziej.Lekki,płaski,paktycznie niewidoczny.Po paru miesiącach luzów BRAK.Automatyka chodzi świetnie,zero zacięć,miodzio..
Mogę z czysym sumieniem polecić :D
Ale raczej na "dyskretne" okazje.
W porównaniu do MT moja great love edc(Ares) to kawał żelastwa :)
A co do automatu i popłochu :) oj bywało,panie,bywało.... :wink:
pozdro.
faktal0
  • 0

budo_kkamill
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2163 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Praszka

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
Do czego uzywacie swoich nozykow??
Chodzi mi o stopien trudnosci zadan ktore musza wykonywac sluzac wam.


KKamiLL
  • 0

budo_czegevara
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
A ja tyż mam :) :) Od ok. 2 miesięcy I mogę powiedziec ze u mnie pogłoski o bladeplay sie nie sprawdziły - nóż nie ma żadnych luzów. Nawet po dwóch upadkach na beton (raz na ostrze - pojawiło sie wykruszenie ok 0,2 mm) no i rękojeść się wgniotła - ale aluminium nie jest najtwardszym metalem. Za to powłoka na wgnieceniu pozostała nie ruszona 8O . Jeśli chodzi o pewność chwytu to nie próbowałem ale sądzę ze bez problemu mógłbym jebnąć w drzwi bez obawy o zsunięcie sie ręki, ale co do blokady to już nie wiem... Jesli chodzi o to co jes be w tym nożu to kultura pracy przycisku a raczej jej brak. No i tem bezpiecznik to straszna pomyłka - jest coraz luźniejszy niestety, chociaż narazie nie lata...
  • 0

budo_kkamill
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2163 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Praszka

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
Moze mi ktos podac jego dokladne wymiary?
I moze jakies zdjecie porownawcze

KKamiLL
  • 0

budo_czegevara
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
Gdzie suwmiarka?? O jest. Właśnie mierzę:) Nóż zamknięty ma dokładnie 111,2 mm, otwarty - 194 mm. Rękojeść ma 10,25 mm grubości, ostrze ma 3,2 mm grubości i mierzy 86 mm.
  • 0

budo_czegevara
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
Chciałem tylko dodać że nie żałuję ani złotówki wydanej na ten nóż. I kupię sobie następnego MT jak tylko pojawi się kaska. LUDZIE TO JEST CHOROBA NIEULECZALNA. :)
  • 0

budo_kkamill
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2163 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Praszka

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto

Chciałem tylko dodać że nie żałuję ani złotówki wydanej na ten nóż. I kupię sobie następnego MT jak tylko pojawi się kaska. LUDZIE TO JEST CHOROBA NIEULECZALNA. :)


mimo ze przycisk nie dziala tak jak powinien??

KKamiLL
  • 0

budo_czegevara
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 177 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
Co do przycisku to może zarzmiało zbyt mocno - nie działa kulturalnie tzn. nie wciska się płynnie ale absolutnie nie umniejsza to wartości użytkowej noża. Nóż wykonany jest naprawdę starannie. Na początku myślałem że rękojeść jest siakaś za chuda, ale się pomyliłem, nóż w ręku lezy zajebiście, przynajmniej u mnie. Wkładki antypoślizgowe są genialne. Noża nie katuje ale tnę papiery, kartony, folię stretch, szmaty, pomidorka :) itp. I dalej goli. No i ten wygląd... Musze mieć dużego Socoma... MUSZĘ :) :)
  • 0

budo_fraktal0
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 269 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto

I kupię sobie następnego MT jak tylko pojawi się kaska. LUDZIE TO JEST CHOROBA NIEULECZALNA. :)

Bez przesady :wink: jest też paru innych producentów,a akurat MT to...
( zastrzegam że to moje subiektywne zdanie usera) trochę przepłacone zabawki
Co komu pasuje i tyle
pozdro.
fraktal0
  • 0

budo_wardog
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 229 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Tarnów

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
Ja mam Mini Socom Elite Auto wersję stonewash, ostrze częściowo ząbkowane. Używam go jako EDC, zawsze noszę z tyłu na pasku, pochwa w poziomie. Jest na tyle szeroka, że wchodzi nawet na pas policyjny. Nóż mam od roku. Generalnie nie mam do niego zatrzeżeń. Jedyny problem jaki się pojawił, to po ok. 10 miesiącach zauważyłem niewielki luz. Przekręciłem odrobinę przycisk i luz zniknął, ale pewien niesmak pozostał... Podumowując: zajebisty nóż, doskonałe wykonanie, goli, ząbki też tną świetnie. A co do otwieranie "publicznie", to zawsze można przytrzymać ostrze i otworzyć dyskretnie. Ja też choruję teraz na Socoma troszkę większego :twisted: . A może Amphibian... W każdym razie polecam.
  • 0

budo_kkamill
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2163 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Praszka

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto

Jedyny problem jaki się pojawił, to po ok. 10 miesiącach zauważyłem niewielki luz. Przekręciłem odrobinę przycisk i luz zniknął, ale pewien niesmak pozostał...


Witam nowego usera tego forum :peace:


Przekreciles przycisk?? Czy srube glowna?? Bo czegos nie kumam.
Jesli rzeczywiscie przycisk to co ma przycisk do luzow??

Aha, jakie to luzy? poprzeczne czy gora dol?

I jeszcze pytanie do wszystkich: Do mini socoma daja pochwe, czy to gadzet wymagajacy doplaty??

KKamiLL
  • 0

budo_wardog
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 229 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Tarnów

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
Dziękuję za powitanie!
Przekręciłem (obróciłem) o kilka stopni przycisk odpalający, co zmieniło położenie samej blokady. Przypuszczam, że po prostu się trochę wyrobiła. Luzy były i góra dół i na boki, były minimalne-ale były :? A co do pochwy, to była w zestawie.
  • 0

budo_fraktal0
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 269 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
dają-jesli tak to ując to sporo "dają"-z książeczką instrukcji obsługi włącznie (ja dostałem wersję uniwersalną,MA/Auto ,taką "for idiots")
A co do dokręcania to:
1/MT ma b. nietypowe główki śrób, dokręcic to se możesz tylko klips :lol:
2/Mam limited edition i tu z klipsem jest problem-jest tin up i to na jednej większej śrubie nie na trzech mniejszych-lubi się rotowac i drapie powłoke camo :evil: w dodatku wyfrezowane wcięcie na klips w okładzinie jest b. płytkie i słabo trzyma sam klips
3/jak i co dokręacać w przycisku to za Bozie nie wiem :wink:
Ale ogółna ocena...hmm..4+
pozdro.
fraktal0
  • 0

budo_kkamill
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2163 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Praszka

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
fraktal studzisz moj zapal :-)

KKamiLL
  • 0

budo_fraktal0
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 269 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
your welcome :) :wink: :)
a co do zapału-to LvB raczył kiedys napisać ze MTmsEa wieć wypada :)
Zgadzam się :wink:
pozdro.
fraktal0
  • 0

budo_kkamill
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2163 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Praszka

Napisano Ponad rok temu

Re: MT Mini Socom elite Auto
to jak w koncu z tym MTmsEa ??

Wypada miec. OK.
Ale czy warto?? zwazywszy na Twoje 4+

KKamiLL
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019