Skocz do zawartości


Zdjęcie

Aikido - Szczecin


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

budo_cool42
  • Użytkownik
  • Pip
  • 24 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:zachód

Napisano Ponad rok temu

Aikido - Szczecin
Cześć.
Studiuję w Szczecinie i poszukuję coś dla Siebie w MA. Może Aikido ? :)
W Szczecinie dużo się mówi o J. Wysockim i troche o D. Bieńkowskim.
Możecie mi coś poradzić ? Gdzie jest lepiej (atmosfera, poziom itp.)
  • 0

budo_garry
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2514 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Aikido - Szczecin
No cóż osobiście polecę Ci Darka Bieńkowskiego.

Fuj! czuję się jak Jusi :mrgreen:

Wracjąc do tematu. Podczas jego zajęć na Torze Kolarskim, na sąsiedniej macie czasem prowadzi też zajęcia Jacek Wysocki.
  • 0

budo_wingman
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 673 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Marchia Północna

Napisano Ponad rok temu

Re: Aikido - Szczecin
A co rozumiesz pod hasłem atmosfera??
Jeżeli chcesz się uczyć Aikido w szkole gdzie jest dużo ruchu a mało precyzji to do JW, a jeżeli chcesz się uczyć technik z uwzglednieniem szczegółów, gdzie sensei zwraca uwagę na wszystkie aspekty ich wykonywania ale jest to mozolna i trudna praca to radzę do D.B.
To zależy co preferujesz, hopsztosy czy ciężką pracę :wink: :)
  • 0

budo_jusi
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1499 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa-Tarchomin

Napisano Ponad rok temu

Re: Aikido - Szczecin

No cóż osobiście polecę Ci Darka Bieńkowskiego.

Fuj! czuję się jak Jusi :mrgreen:

Wracjąc do tematu. Podczas jego zajęć na Torze Kolarskim, na sąsiedniej macie czasem prowadzi też zajęcia Jacek Wysocki.


Ej! Co to miało znaczyc? :evil:
  • 0

budo_cool42
  • Użytkownik
  • Pip
  • 24 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:zachód

Napisano Ponad rok temu

Re: Aikido - Szczecin