Blagam pomozcie...
Napisano Ponad rok temu
"Zniesiona fizjologiczna lordoza w odcinku szyjnym kręgosłupa z wytworzeniem niewielkiego stoopnia kyfozy na poziomie kregow C3-C5.
Uwypuklina prawoboczna krążka miedzykregowego na poziomie C2/C3.
Tendencja do uwypuklania sie krążków miedzykregowych na poziomach C4/C5 i C5/C6
Cechy dehydratacji krazkow miedzykregowych na poziomach C5/C6 i C6/C7
Szczątkowy krążek miedzykregowy o znacznie obnizonej wysokosci na poziomie C6/C7"
Lekarz robiacy opis powiedzial ze o kickxie nie ma mowy... Prosilbym wszystkich ktorzy znaja sie na tym o pomoc tzn. wypowiedzi,opinie czy to b.powazne czy mozna to rehabilitacja, cwiczeniami wyleczyc na tyle zeby moc trenowac?? Wielkie thx
Napisano Ponad rok temu
nie jestem lekarzem sięc nie dam złotej rady czy to poważne czy nie i czy można wyleczyć
Mam za to radę gdzie się dowiesz! - znajdź dobrego lekarza sportowego (są chyba jeszcze przychodnie sportowe-popytaj u trenera) oni widzieli niejdeną kontuzję i wiedzą co i jak można wyleczyć i w jaki sposób!
Normalny lekarz jak słyszy KB, Box,MT itd. to już wydaje wyrok śmierci za życia!
Powodzenia
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Bylem u 2 lekarzy-ortopedow(profesorow) podobno mistrzowie w sztuce. Decyzja-wrodzona wada czyli zlaczenie C5-C6 (chyba). Podobno jakas b.nieduza, zupelnie nie grozna. 2 tygodnie nic nie robic, potem zaczac rehabilitacje. Treningi za miesiac jakies lajtowe...Słoniak boj sie Boga nie chce podwazac twojego autorytetu ale rozumiesz jaki jestem szczesliwy:)
Aha jeszcze nie dopisalem w tym rezonansie z opisu:
Zachowana fizjologiczna rezerwa przestrzenna kanalu kregowego
Nie spostrzega sie zmian ogniskowych w obrebie rdzenia kregowego.
(w opisie rezonansu walneli sie o 1 w tych kregach...wszystko jest 1 krag nizej:)