Skocz do zawartości


Zdjęcie

Najlepszy spośród tanich noży


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

budo_zulu
  • Użytkownik
  • Pip
  • 14 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Najlepszy spośród tanich noży
Witam !!

W temacie noży jestem zielony, to na wstępie byście wiedzieli z kim macie do czynienia. Zamierzam kupić nóż, ale nie chcę wydawać na ten celu zbyt wielkiej ilości gotówki, konkretnie chcialbym zmiescić sie w przedziale 50 - 100 zł. Wiem, że nic dobrego za takie pieniądze nie kupię, ale myślę, że na moje potrzeby będzie to wystarczające. A są one następujące :

- przydatność do realnej walki
- możliwość odcięcia, wycięcia, ucięcia, po prostu cięcia :) ). Tak więc ma to być nóż, który jako tako sprawdzi sie w warunkach polowych
- byłoby przyjemnie, gdyby można nim od czasu do czasu porzucać w drzewo nie ryzykując, że uszkodzi się.

Chciałbym kupić noża w sklepie, do którego podaję linka ponizej przy okazji prezentując interesujące mnie oferty.

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Który byście mi polecili ??



  • 0

budo_lord von banan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2917 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: Najlepszy spośród tanich noży
Noże do rzucania mają zupełnie inną konstrukcję.
Noże do samoobrony mają zupełnie inne pochwy.
  • 0

budo_nix
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 621 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Racibórz - Rybnik - Katowice

Napisano Ponad rok temu

Re: Najlepszy spośród tanich noży
O My Lord.... napisz cos wiecej....

szczegolnie o pochwach nozy do samoobrony....
  • 0

budo_lord von banan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2917 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: Najlepszy spośród tanich noży
Ale o czym więcej - że Muele mają stal do dupy i poczwy do noszenia na wierzchu?
  • 0

budo_robertp
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2164 postów