Najlepszy spośród tanich noży
Napisano Ponad rok temu
W temacie noży jestem zielony, to na wstępie byście wiedzieli z kim macie do czynienia. Zamierzam kupić nóż, ale nie chcę wydawać na ten celu zbyt wielkiej ilości gotówki, konkretnie chcialbym zmiescić sie w przedziale 50 - 100 zł. Wiem, że nic dobrego za takie pieniądze nie kupię, ale myślę, że na moje potrzeby będzie to wystarczające. A są one następujące :
- przydatność do realnej walki
- możliwość odcięcia, wycięcia, ucięcia, po prostu cięcia ). Tak więc ma to być nóż, który jako tako sprawdzi sie w warunkach polowych
- byłoby przyjemnie, gdyby można nim od czasu do czasu porzucać w drzewo nie ryzykując, że uszkodzi się.
Chciałbym kupić noża w sklepie, do którego podaję linka ponizej przy okazji prezentując interesujące mnie oferty.
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Który byście mi polecili ??
Napisano Ponad rok temu
Noże do samoobrony mają zupełnie inne pochwy.
Napisano Ponad rok temu
szczegolnie o pochwach nozy do samoobrony....
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Co byśmy polecili? Dozbierać, oszczędzić, zarobićWitam !!
W temacie noży jestem zielony, to na wstępie byście wiedzieli z kim macie do czynienia. Zamierzam kupić nóż, ale nie chcę wydawać na ten celu zbyt wielkiej ilości gotówki, konkretnie chcialbym zmiescić sie w przedziale 50 - 100 zł.
Sensowny stosunek jakość/cena, np. w produktach CRKT to przedział 180-250 zł (oczywiście, nie ma górnego limitu )
Można taniej, jakiś Herbetz (albo podróba) albo Muella, ale lepiej dołożyć, poczekać
Napisano Ponad rok temu
Ladne sa te modele WZ. 26 i 8
i w granicach cenowych sie mieszcza
I wiesz powiem ci jedno bo ty jak widac chcesz noz do wszystkiego a jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. Kup se albo rzutke albo noz uzytkowy z zacieciem fajtera bo za taka cene dobrego fajtera niekupisz.
Napisano Ponad rok temu