Jiu-Jitsu Zielona Gora - pytanie...
Napisano Ponad rok temu
Jestem Zielonogorzaninem i na codzien praktykuje Aikido, mam pytanie odnosnie jiu-jitsu w Zielonej Gorze: z tego co wiem w moim miescie treningi prowadzi niejaki Pan Sikora (ponoc 9 dan). Czy znacie moze tego Pana i mozecie mi udzielic informacji na jego temat? Nie widzialem go na oczy, ale skoro 9 dan to chyba nie przelewki (przynajmniej mi tak wysoki stopien kojarzy sie wrecz z niewyobrazalnym poziomem i moze warto byloby sie do niego wybrac).
Z gory dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam - Adam
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Czesc,
treningi prowadzi niejaki Pan Sikora (ponoc 9 dan). Czy znacie moze tego Pana i mozecie mi udzielic informacji na jego temat? Nie widzialem go na oczy, ale skoro 9 dan to chyba nie przelewki....
Pozdrawiam - Adam
ano nie przelewki... ale trzeba samemu sprawdzić... nic nie zastąpi oczywistej i rzeczywistej obserwacji ! Tylko spokojnie.... masz czas, nie śpiesz się... jakby co , daj znać...
pozdrówka :-)
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Wrazenia... hm... powiedzmy ze niespecjalne...
Ale ja sie nie znam :wink:
p.s. Co do 9 dana, to temu dany i temu damy :wink:
Napisano Ponad rok temu
Ale ja również jak kolega u góry się nie znam he he,
więc to pewnie przez to..
Pozdrawiam :wink:
Napisano Ponad rok temu
ja tez sie nie znam i moze dlatego po 5 minutach wyszedłem z treningu
ale idz zobacz, przemysl wyciągnij wnioski i na podstawie tego podejmij decyzje w/m inaczej sie nie da
Napisano Ponad rok temu
a 9 dana to ma chyba za chlanie
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Aleście pojechali
Ja od siebie tylko dodam że 9 danów to dla mnie za dużo żeby gość się nadawał do czegokolwiek, szczególnie do uczenia
Napisano Ponad rok temu
a pozatym jest cos takiego ze od 4 dana kolejne dostaje sie za osiagniecia, dzialalnosc spoleczna itp.
Napisano Ponad rok temu
a kto tak ustalił ?????wydaje ci sie