Skocz do zawartości


Zdjęcie

[b]Aikido i dzieci[/b]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

budo_matriss
  • Użytkownik
  • Pip
  • 30 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gliwice

Napisano Ponad rok temu

[b]Aikido i dzieci[/b]
Czy jest dobrym pomysłem, by zapisać 6 i 7-latka na Aikido :?:
Czy lepiej na coś innego :?:
  • 0

budo_szczepan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:dzika,śmiercionośna Północ

Napisano Ponad rok temu

Re: [b]Aikido i dzieci[/b]

Czy jest dobrym pomysłem, by zapisać 6 i 7-latka na Aikido :?:
Czy lepiej na coś innego :?:


zapomnij o tym, lepiej zapisz na judo, tam maja dobra pedagogike i sie dzieciaki wyszaleja do oporu. Zwykle na treningach aikido dla dzieci to marazm i kicha, nuuuuuuuuudno jak diabli...
dzieci potrzebuja wspolzawodnictwa, szarpania, to im daja motywacje i frajde.
  • 0

budo_matriss
  • Użytkownik
  • Pip
  • 30 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gliwice

Napisano Ponad rok temu

Re: [b]Aikido i dzieci[/b]
Dalsze drążenie tematu :)
Byłem na jednym z treningów dla dzieci, wydawało się być fajnie. Dzieciaki najpierw się wyszalały, a potem dopiero zaczął się właściwy trening. Wszystkie wyglądały na zadowolone. Instruktor też był spoko.
Więć nie bardzo się zgadam z Twoją opinią, Szczepan.[/b]
  • 0

budo_soma
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 596 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: [b]Aikido i dzieci[/b]

Czy jest dobrym pomysłem, by zapisać 6 i 7-latka na Aikido :?:

Dlaczego nie .dużo zależy od prowadzącego i od rodzićow.Jest w mojej sekcji kilku 6-7 latków i bardzo dobrze sobie radzą .
  • 0

budo_soma
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 596 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: [b]Aikido i dzieci[/b]

Dalsze drążenie tematu :)
Byłem na jednym z treningów dla dzieci, wydawało się być fajnie. Dzieciaki najpierw się wyszalały, a potem dopiero zaczął się właściwy trening. Wszystkie wyglądały na zadowolone. Instruktor też był spoko.
Więć nie bardzo się zgadam z Twoją opinią, Szczepan.[/b]

Potwierdzam że to jest dobry pomysł aby najpierw zmęczyć a potem uczyć .W mojej sekcji zajęcia trwają 1,5 godziny i jest czas na to aby je wymęczyć .
Ciekaw jestem ile czasu trwają zajęcia w waszych sekcjach?
Aha ,mam pewną ciekawostkę z pewnej sekcji.Otóz tam dzieciaki ćwiczą bez dotykania .
  • 0

budo_soma
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 596 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin

Napisano Ponad rok temu

Re: [b]Aikido i dzieci[/b]

Czy jest dobrym pomysłem, by zapisać 6 i 7-latka na Aikido :?:
Czy lepiej na coś innego :?:


zapomnij o tym, lepiej zapisz na judo, tam maja dobra pedagogike i sie dzieciaki wyszaleja do oporu. Zwykle na treningach aikido dla dzieci to marazm i kicha, nuuuuuuuuudno jak diabli...
dzieci potrzebuja wspolzawodnictwa, szarpania, to im daja motywacje i frajde.

Słyszałem Szczepan o Waszej przygodzie z dzieciakami . :) Nie spytałem Majki jak wyłapaliście to "stado kuropatw". :wink:
  • 0

budo_aiki
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3625 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: [b]Aikido i dzieci[/b]
moj najmlodszy uczen mial 4,5 roku (lat?) .. problem wspolzawodnictwa zlatawia sie organizujac im jakies zawody, egzaminy itd. poza tym trzeba tak poprowadzic trenig , by sie nie znudzily. A nudza sie expressowo.
A tak BTW.. czemu nie zapytasz dziecka? Idz z nim na judo na aikido.. niech sobie chlopak wybierze.. no.. chyba ,ze to dziewczynka.. to .. tez wybierze

Aiki
  • 0

budo_matriss
  • Użytkownik
  • Pip
  • 30 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gliwice

Napisano Ponad rok temu

Re: [b]Aikido i dzieci[/b]
Matriss => soma
Zajęcia na "naszej" sekcji trwają około godziny. Przyczyną jest fakt i ż rozpiętość wiekowa w grupie to 4-7 lat. Ci najmłodsi szybciej się nudzą, no i trudniej się wymaga od nich skupienia.
[/b]
  • 0

budo_ankata
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 750 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Opole

Napisano Ponad rok temu

Re: [b]Aikido i dzieci[/b]
Moj syn ma 8 lat i trenuje od ponad roku.
Jego sprawnosc fizyczna bardzo sie poprawila,zrobil sie odwazniejszy i latwiej sie integruje z dziecmi.
Na treningach w mlodszej grupie przewazaja ogolnie rozwijajace cwiczenia w formie zabaw,nie brakuje podstaw aikido.
Dzieciaki wychodza zmeczone i usmiechniete :)
Moim zdaniem najwazniejsza jest osobowosc trenera,jego ambicje powinny sie na tym etapie ograniczyc do nie zniechecenia dzieci do aikido ( o co latwo,gdy sie moluchow zmusza do doroslego treningu)
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021 : 2022