Skocz do zawartości


Zdjęcie

Modliszka czy Długa pięść ???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

budo_gumiś
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Modliszka czy Długa pięść ???
Witam wszystkich

Jestem z warszawy,ćwiczę od roku yiquan i mam zamiar dołączyć do tego jakis jeszcze styl.Myśle o modliszce albo długiej pięści,może ktoś mi doradzi co wybrać :?:

W warszawie z tego co wiem sa 2 sekcje modliszki bemowo i bielany,a dlugiej piesci szkola YMAA (chyba tak się to pisze) i jakąś drugą Artura Szczepaniaka (może ktoś coś slyszał otym panu),więcej niewiem.

Aha,może ktoś chodzi do YMAA w warszawie i napisze jak tam jest,słyszałem że uczą standard.

Zgóry dzieki za posty.

Pozdrawiam all 8) 8) 8)
  • 0

budo_wysota
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 94 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Modliszka czy Długa pięść ???

Witam wszystkich

Jestem z warszawy,ćwiczę od roku yiquan i mam zamiar dołączyć do tego jakis jeszcze styl.Myśle o modliszce albo długiej pięści,może ktoś mi doradzi co wybrać :?:

W warszawie z tego co wiem sa 2 sekcje modliszki bemowo i bielany,a dlugiej piesci szkola YMAA (chyba tak się to pisze) i jakąś drugą Artura Szczepaniaka (może ktoś coś slyszał otym panu),więcej niewiem.


Eeee.... Bielany to my nie jesteśmy.... Sekcje w Warszawie są na Bemowie (dwie szkoły) i na Stegnach (dolny Mokotów). Właśnie wczoraj rozpoczęliśmy treningi... Zapraszam serdecznie - przyjdź i przekonaj się, czy nasze treningi Ci pasują...

Pozdrawiam,
  • 0

budo_gumiś
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Modliszka czy Długa pięść ???
Notak masz racje ,stegny,coś mi się pokiełbasiło.

Ok ,sproboje wpaść, a jak macie z zajęciami,w jakie dni ?

Pozdrawiam

Gumiś
  • 0

budo_wysota
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 94 postów