okulary a MA
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
K_P
Napisano Ponad rok temu
Zwarcie i grappling są zdecydowanie łatwiejsze od stylów uderzanych, przynajmniej na początku. Słowem w tym momencie nie odczuwam jakiś strasznych minusów noszenia okularów. Jeżeli przegrywam to na prawdę z zupełnie innych powodów
Pozdrawiam
El Primo
Napisano Ponad rok temu
Może trochę nie na temat, ale gdzieś czytałem, że w tenisie stołowym piłka leci tak szybko, że mózg nie ma czasu na spostrzeżenie, gdzie ta piłka doleci, więc ocenia drogę piłki z pewnym przybliżeniem i przewiduje, gdzie też ona może trafić. Czyli nie ma czasu na analizę sytuacji, ręka wykonuje ruch i piłka trafia w rakietkę (zwykle) albo nie.To fakt na początku było to męczące ale potem pewne wyczucie i refleks pozwalają na w miarę spokojne sparowanie...po prostu nie trzeba widzieć całego ciosy aby go unikną/zblokować. Gram od 10 lat w tenisa stołowego i tam na prawdę bardzo często ręka idzie zupełnie odruchowo bez myślenia, patrzenia i analizowania sytuacji. Pewien schemat nazwijmy to - odruchowy jest również w MA. Od jakiegoś roku noszę plastikowe okularki więc 0 niebezpieczeństwa.
Napisano Ponad rok temu
Samo przyjęcie piłeczki nie jest na tym etapie jakąś masakrą ale odruchowe przyjęcie z takim wyczuciem że trafiamy w linię końcową na połowie przeciwnika to już albo bardzo dobre umiejętności (znam takich) albo najczęściej...fuks.
To chyba faktycznie nadaje się bardziej do działu sportowego niż tutaj
Pozdrawiam
El Primo
Napisano Ponad rok temu
Może trochę nie na temat, ale gdzieś czytałem, że w tenisie stołowym piłka leci tak szybko, że mózg nie ma czasu na spostrzeżenie, gdzie ta piłka doleci, więc ocenia drogę piłki z pewnym przybliżeniem i przewiduje, gdzie też ona może trafić. Czyli nie ma czasu na analizę sytuacji, ręka wykonuje ruch i piłka trafia w rakietkę (zwykle) albo nie.
"A wiec bądź szybki jak piłka, a nie bedziesz potrzebowal okularow.. "
Napisano Ponad rok temu