Skocz do zawartości


Zdjęcie

Improwizowana bron (gazeta)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

budo_lo-han
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 544 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Improwizowana bron (gazeta)
Nie wiem czy sposob jest wam znany czy nie, ale lepiej jeden post za duzo niz przemilczec sprawe.

Kumpel wlasnie mi pokazal. Czylijczyk, byl w jednostkach specjalnych policji i tam ich uczyli rozne dziwnosci.

Bierze sie rozlozona w polowie gazete, zwija wasko a nastepnie zgina w polowie. Trzymana tak zwinieta i zlozona w pol zamienia sie w lekka i twarda na koncu palke. Zobaczylem efekt koncowy, nie wierzylem ze "to cos" moze miec wartosc obronna i do teraz mnie jeszcze udo boli. No bo oczywiscie kumpel nie przegapil okazji i zaprezentowal limo
  • 0

budo_seiken
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2292 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
Wsyp do srodka przed zwinieciem garsc monet i mozesz kogos powaznie uszkodzic.Wala sie tym wyjadacze w kazdym porzadniejszym "prawdziwym " barze.
  • 0

budo_lo-han
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 544 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
Ehheheee.. Chyba w takim nie chodze po prawdziwych barach :roll:
  • 0

budo_lord von banan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2917 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
Właśnie przyłożyłem swojemu staremu, niedowiarkowi. Na razie ze sobą nie gadamy :) .
  • 0

budo_jakryc
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
a znacie "bilon do skarpetki" ?
  • 0

budo_santiago
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 333 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
Tak. :) Jakze specyficzna forma "oszczedzania" :) ale za to jaka moze byc praktyczna... :lol: A moze zamienimy portwele na rzeczone skrpety?
  • 0

budo_spuud
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 716 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
:)
  • 0

budo_spuud
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 716 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
to moze lepiej rajstopy? ma ja wiekszy zasieg..:)
  • 0

budo_santiago
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 333 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
Ale sa trudniejsze do opanowania i mozna sie w czolo puknac niechcacy... :)
  • 0

budo_jakryc
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
pisałem poważnie:)
  • 0

budo_santiago
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 333 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
Ale ja nie neguje powagi pomyslu. Sam kiedys brata "poczestowalem" wypelniona skarpeta, no nie bylo tam pieniedzy raczej 2 pary innych skarpet. Ale i tak efekt byl niezly (mielismy po 12-14 let a skarpety byly czyste- tak zeby nie bylo niedomowien :wink: )
  • 0

budo_dieselp
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 463 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Siemianowice Śląskie
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)

Wsyp do srodka przed zwinieciem garsc monet i mozesz kogos powaznie uszkodzic.

kurde... sprawdzilem to i rzeczywiscie... nawet przy lekkim uderzeniu boli jak cholera :twisted:
  • 0

budo_seiken
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2292 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
Skarpeta , to pochodna , starego brytyjskiego wynalazku "sleepera" , ogluszano tym przyszlych marynarzy , nie majacych ochoty n azamustrowanie.
  • 0

budo_spuud
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 716 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
lup...lup...lup.......
" (...)Gdy lapaczy szyk formuje sie
W pierwszym rzedzie mozesz ujrzec mnie
Kto stanie na mojej drodze dzis lup stanowi floty wojennej......" :) :)
no.....wlasnie na starych filmach "prawdziwi gangsterzy" tez uzywaja czegos hmm... powiedzmy...malego...podluznego (?)....do ogluszania......
Seik....skrobnij moze cos wiecej.....
spuud
pozdrawia
  • 0

budo_seiken
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2292 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
Przekonalem sie do tego instrumentu , za bramkarskich czasow , kiedy wspoltowarzyzsze niedoli gluszyli tym nabuzowanych 150 kg osobnikow , czesto kolegow . Nie ma po tym wiekszych obrazen , taki lagodny srodek przymusu i latwy to zrobienia.
Amerykanscy policjanci , chetnie tez uzywaja " power glove" czyli rekawiczki z zaszytym na gornej czesci srutem olowianym
  • 0

budo_santiago
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 333 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
spuud. Branka/PressGang - cytowana przez ciebie szanta. Czyzbys bywal w "tych klimatach"???
  • 0

budo_spuud
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 716 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:3miasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
.....bylem...ale dawno...dawno....temu........a Ty skad znasz te szante?
spuud
pozdrawia
  • 0

budo_santiago
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 333 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
hehe... Pogrywam sobie i pospiewuje, czasem do knajpy gdzie graja pojde...
  • 0

budo_lord von banan
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2917 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
Pewnie do Błękitnej Laguny...
  • 0

budo_santiago
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 333 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Re: Improwizowana bron (gazeta)
Lord. Mowisz o Wilekim Blekicie? Tam to zadko bywam. Ale widze zy moglismy sie spotac nie wiedzac oo tym....
No ale zaczynamy off-topic...
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021 : 2022