Skocz do zawartości


Zdjęcie

pomoc w stosowaniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

mariusz1604
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:torun

Napisano Ponad rok temu

pomoc w stosowaniu
witam mam 30 lat waze 107kg moim celem jest nabranie sylwetki, zakupilem jack3d ,creatyne xplode i glutamine z olimp i carbonoxchce jeszcze dokumic amino lub bcaa i jakies bialko. Czy ktos mi podpowie o jakich porach stosowac te suple
  • 0

Edumed_spamer
  • Użytkownik
  • Pip
  • 41 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: pomoc w stosowaniu
Nie znam się na tych wszystkich preparatach, jestem dopiero początkujący, ale nie uważasz że jak na sam początek to trochę tego dużo. To nie są produkty naturalne.
  • 0

Tiger1418048803
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 544 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: pomoc w stosowaniu
Z supli na które byłoby "za wcześnie" to jedynie jack3d, reszta to przecież podstawy do uzupełnienia diety, więc jak jest kasa, to czemu nie? Kreatyne rano i po treningu, glute po treningu, carbo też po trenie, bcaa okołotreningowo, białko może być rano np. do płatków owsianych lub na noc (zalezy też jakie to białko kupisz: koncentrat/hydrolizat/izolat/kazeine czy jakiś mix). Jack3d jakies 30 minut przed treningiem. ;)
  • 0

hepatil

    Moderator na okresie próbnym

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 758 postów
  • Pomógł: 1
3
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wschodnie sztuki walk , zelastwo
  • Wzrost [cm]:190
  • Pas [cm]:82
  • Waga [kg]:98

Napisano Ponad rok temu

Re: pomoc w stosowaniu

witam mam 30 lat waze 107kg moim celem jest nabranie sylwetki, zakupilem jack3d ,creatyne xplode i glutamine z olimp i carbonoxchce jeszcze dokumic amino lub bcaa i jakies bialko. Czy ktos mi podpowie o jakich porach stosowac te suple


jaki staz ?
wiedza na temat treningow i odzywiania ?
  • 0

mario1981
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0