Skocz do zawartości


Zdjęcie

Moja redukcja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

absolvent
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 67 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Moja redukcja
Witam po dlugiej przerwie znow zagladam na forum i ciesze sie ze wciaz tetni zyciem :)
Postanowilem zrobic redukcje; czas: 1 mies, cel: wiadomo-uwidocznic ciezko wypracowane miesnie zrzucajac jakies 3-4 kg.
Suple: Lipo-X-pack TREC
Thermo cut Vitamin shop
Trening:
redukcja ma trwac miesiac wiec w celu wyrzezbienia brzucha cwicze ABS
zaczalem od 3 poziomu (robie 5 dni) w zwiazku z tym ze 30 dni to 6 takich 5 w ostatnim 5dniowym cyklu bede robil juz ostatni poziom(9). Szczerze mowiac 3 poziom dla mnie za lekki i wiem ze idac po kolei wyrabiam odpowiednia technike. Powiem tak nie jestem nowicjuszem i technika jest ok ,a sila mm brzucha wystarczajaca zeby robic dalsze poziomy.