Skocz do zawartości


myprotein


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

GośćGuest_Kain_*

Guest_Kain_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein
a ja powiedzial bym ze zupelnie odwrotnie, zawodowcy maja o wiele wieksze zapotrzebowanie na bialko, niz taki smiertelnik jak ja. Wiec juz dla nich bardziej liczy sie ilosc niz dla nas. To raz. Dwa: wazniejsza jest ilosc bialka niz jakos ? Wow. Przeciez czlowiek i tak ma jakies dzienne zapotrzebowanie na bialko i tyle. Załóżmy ze taki cwiczacy joks ma dzienne zapotrzebowanie X gramow, to myslisz ze jak dostarczysz (X + 10) gram bialka to czybciej urosniesz ? Wątpie. Bialko w dawkach nadmiernych niz zapotrzebowanie na nie, staje sie toksyczne z tego co wiem, a przynajmniej bezuzyteczne. Wiec pytanie brzmi ile to nasze X wynosi. Załóżmy ze dzienne zapotrzebowanie X wynosi 200 g. No licze ze przynajmniej te 60 % powinno byc z diety a nie z WPC (ktorej to wg Ciebie nalezy kupowac jak najwiecej bo liczy sie ilosc). Czyli 120 g z diety. zostaje 80 g z supli. To sa raptem nie cale 3 malutkie porcyjki bialeczka po 30 gram. I co ? To po kiego grzyba

kupuje bialko takie jakie jest najtansze w jak najwiekszej ilosci

skoro i tak potrzebuje go tylko 80 g dzinnie z supli ? Skoro go potrzebuje tylko tyle (3 miareczki) to wole by to bylo bialko najwyzszej jakosci, ktorego BV jest bardzo wysokie. Efekt jest taki ze joks kupi 5 kg najtanszego bąkotwórczego WPC a ja kupie 1 kg wyokiej jakosci bialka i wydamy tyle samo. I starczy nam tez na tyle samo, bo z tego co piszesz to bedziesz go bral w jak najwiekszych ilosciach. A ja 80 max 90 gram dzinnie.

no tak sie sklada ze bialko uniwersalne z kazeina w skladzie po treningu wychodzi lepiej niz wszystkie wynalazki ktore wchlaniaja sie nawet w 1 minute


w roznych porach jest zapotrzebowanie na inny rodzaj bialka. Np. na noc najlepsze jest bialko dlugo wchlanialne po to by organizm jak najdluzej w nocy mial doplyw bialka, bo to w nocy zachodzi najwiekszy katabolizm. To uwazasz ze odrazu po treningu najlepsza jest kazeina ? Ja mysle ze odrazu po treningu najlepsze jest bialko szybko przyswajalne, jak najszybciej np. izolat lub aminy zeby szybko uzupelnic jego braki, do tego wegle a np. 30 minut pozniej kazeina zeby ten efekt podtrzymac jak najdluzej. A 1.5 h do nawet 2 h (jesli bralem ta kazeine) posilek potreningowy. To moje zdanie - pewnie sie z nim nie zgodzisz, trudno, ale mnie nie przekonasz.

Pozdrawiam ;)

BODYGUARD
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 7885 postów
  • Pomógł: 1
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Motoryzacja, kompy,sztuki walki, sex, kobitki, książki fantasy,muza techno

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein
I znów pitolisz, Joksowi chodziło o to że kupuje dużo
taniego WPC 80 (np ostrowii)
bo jakosciowo to białko jest w zupełności wystarczające jak dla nas
i nie bedzie wielkiej róznicy między zjedzeniem 2 kg wpc czy izolatu
a skoro nie bedzie większej różnicy to po co przepłacać za izolaty???

jesli ktos chce mieć lepszą rozpuszczalnosc i smak to sobie kupuje
droższe białko jeśli nie to starczy tańsze dobre stare wpc

i naukowo udowodniono że mieszanka szybkowchłanialnego białka wraz z
kazeiną jest najlepsze po treningu (w 1 kolejce i tak wegle of course)

a również Joks nie pisał o samej kazeinie po treningu tylko o mieszance
taka mieszanka to: szybkie wchłonięcie wpc czy wpi, wph
a potem równomierny dowóz aminów z kazeiny
  • 0

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 9
15
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein

a ja powiedzial bym ze zupelnie odwrotnie, zawodowcy maja o wiele wieksze zapotrzebowanie na bialko, niz taki smiertelnik jak ja. Wiec juz dla nich bardziej liczy sie ilosc niz dla nas. To raz. Dwa: wazniejsza jest ilosc bialka niz jakos ? Wow.

przykladowo z normalnej diety amatora ktory nie chowa po kieszeniach tunczyki, niestac go codziennie na kurczaka a twarogu ma juz dosyc brakuje mu okolo 40-50g bialka to jedz sobie 20g wph, gdy nie stac Cie na wieksza dawke a jedz sobie 50g czy nawet 60g dobrego jakosciowo wpc,no i jestem ciekaw ktory kowalski bardziej by przypakowal :D co wtedy daje jakosc ?? skoro masz i tak ujemny bilans to tak jakbys bral mega najnowsza kreatyne ale tylko np 0.5g, i w sumie co tu duzo mowic wph jest niby najnowsze, najlepsze itd. a wiadomo tez ile reklamy w tym siedzi, jego suplementacja jest okolo 2x drozsza od wpi, od wpc nawet troszke wiecej ;) wiec jakos zachecic do zakupu musza...jakbym chociaz "czuł" roznice to byloby si i uwierzylbym w to co pisza, lecz nigdy na wph nie zbudowalem jakos wiekszych obwodow niz na rybie po silowni przygotowanej w domu :) zreszta Ci ktorzy znaja procesy produkcji wiedza ze wph nie sa takie idealne. 100% substancji poddasz hydrolizie ale nadal nie masz 100% niskiego ciężaru czasteczkowego, szybko wchłanialnego. będzie z tych 100% tylko max 30 % tego co Ciebie interesuje a reszta jak juz pisalem bedzie czystym wpc lud wpi - zalezy co zostalo poddane hydrolizie. jednak my jak body napisal rozmawiamy tu troszke inaczej ;) bo my nie mieszkamy w uk i niemamy tak tanio wph, jesli Cie stac kupuj, my nawet sie ucieszymy :) tylko debatujemy ze w naszym kraju patrzac na ceny wolimy unikac czegos drogiego co i tak nieda rezultatów zbudania 1 cm wiecej w bicu :hyhy: jak czlowiek ma stagnacje, jest przetrenowany, lub ma zla diete to i nawet koks nie pomorze tak wiec czy to wpc,wpi,wph nie jest az tak wazne i o tym rozmawialismy. naprawde stac Cie to kupuj nie zawiedziesz sie tylko moze poza smakiem :D

Wątpie. Bialko w dawkach nadmiernych niz zapotrzebowanie na nie, staje sie toksyczne z tego co wiem, a przynajmniej bezuzyteczne.

bynajmniej wiesz ze w jakims kosciele dzwoni ale niewiesz dokladnie co i jak :hyhy: nie pisalem by opychac sie bialkiem bez opamietania lecz jesli moge miec bialko za 30 zl, a za 100 zl, to za 70 reszty wole kupic leucyne czy pojechac na lodzika na trase :D lub odlozyc na nowy samochod hehe, a i tak nie bede 2x wiekszy jakbym kupowal bialko tylko te drozsze....1. tracisz cos zawsze wiec mozna wrzucic do porcji te 5g wiecej przeznaczonej na straty, 2. nie pisalem zeby szamac bialko ponad norme rozchodzilo sie np. o przyklad ktory podalem gdy masz bilans ujemny. 3. na redukcji sie bierze duzoo bialka, 4. musilabys dlugggoo ale to naprawde bardzoo dlugo jesc chyba codziennie bialko by mogl cie podtruc troszke amoniak ;) swoja droga nie musze zapewne pisac ze organizm z bialka sobie wytworzy ww lub t, dlatego suplementacja nawet samym bialkiem jest wzglednie bezpieczna, cos tam sie dzieje jakbys dlugggoo to jadl a redukcja nie trwa tyle, dlatego nikt od rzezby, redukcji nie umarl i nie pojchal na dialize :P 5. glutamina niweluje negatywny wplyw na nereczki

a przynajmniej bezuzyteczne.


to wlasnie z tego bezuzyteznego bialka organizm produkuje to czego mu brakuje :D, poszukaj sobie ile Twoj organizm traci gramow miesni by wytworzyc sobie 1g glutaminy, zdziwisz sie :D

Efekt jest taki ze joks kupi 5 kg najtanszego bąkotwórczego WPC a ja kupie 1 kg wyokiej jakosci bialka i wydamy tyle samo. I starczy nam tez na tyle samo


i efekt jest taki ze ja jestem wielki jak dwie muszelki :rotfl: a zaoszczedzona kase wydaje na zycie towarzyskie

najtanszego bąkotwórczego WPC

jesli dobrze pamietam co pisze, a zanikow pamieci niemam to zawsze pisalem dobrego jakosciowo wpc ktore jest i tak niebotycznie tansze a ty wiesz co to jest dobra jakosc ? cos
co nie powoduje bąków i sie nie pieni :hyhy:

pozatym moglbys wkoncu pojsc na sfd tam by z toba nie wytrzymali dlugo i dali dozywotniego bana :rotfl:
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


GośćGuest_Kain_*

Guest_Kain_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein

taka mieszanka to: szybkie wchłonięcie wpc czy wpi, wph
a potem równomierny dowóz aminów z kazeiny



i jestesmy w domu: WPI to izolat a WPH to hudrolizat, tak zgadzam sie z toba Bodziu w 100%, do tego kazeina i mamy mega zastawik potreningowy. Jak przeczytasz na poczatku napisalem ze chce kupic hydrolizat, izolat i kazeine, czyli dokladnie to co wlasnei podales :)


Co do Ciebie joks: blebleble. Nie no luz spoko, nei hcce sie klocic. Ty masz zawsze racje :) Moze poniekat zle cie zrozumialem. Ale jak mi piszesz ze "jakosc dla nas nei jest wazna tylko wazna jest ilosc" - tak dokladnie napisales,

jesli dobrze pamietam co pisze, a zanikow pamieci niemam to zawsze pisalem dobrego jakosciowo wpc

a potem pisesz to to sam sobie zaprzeczasz. Ale luz nie bede sie czepial. Pozatym pamietam jak dzis, jak moj pierszy raz :rotfl: ze keidys pisales ze wazna jest jakos bialka, ze bialko i kreta to podstawa i wegle. Ze koncentrat ma najwiecej zanieczyszczen. Ze jak juz to trzeba zainwestowac w dobre bialko. Czemu zmieniasz zdanie jak w kalejdoskopie ?? Ja swojego nei zmienie :)

pozatym moglbys wkoncu pojsc na sfd tam by z toba nie wytrzymali dlugo i dali dozywotniego bana


teraz to mnie zraniles :( :hyhy: Tylko za to ze jak wiekszosc ludzi na tym forum Ci nei przytakuje i ze mam wlasne zdanie ?? Wiem ze to boli jak zdrzazga w f.i.u.c.i.e ale tak ma byc :D Wojtex tez zawsze miewal swoje zdanie i nei zawsze sie z toba zgadzal ale juz zniknął :(

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 9
15
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein

"jakosc dla nas nei jest wazna tylko wazna jest ilosc

nie jest az tak wazna jakosc, chcesz mi powiedziec ze po swoim cudownym wph urosniesz wiecej niz po innym bialku mylisz sie

keidys pisales ze wazna jest jakos bialka

bo kiedys wpi byly nowoscia i taka sama paplanina jak o wph ze lepsze itd., obecnie po 4-5 latach suplementacji bialkiem/aminami sam widze po sobie ze to bez roznicy. a wszelkie nowinki ze next generacja jest the best mozna wkladac miedzy wiersze. za pare lat znow cos nowego wyjdzie i znowu bedzie ze wpc,wpi,wph to shit bo jest jeszcze cos czystrzego. tylko tak sie sklada ze miliony na sredniej jakosci wpc tez rosną

teraz to mnie zraniles :( :hyhy: Tylko za to ze jak wiekszosc ludzi na tym forum Ci nei przytakuje i ze mam wlasne zdanie ?? Wiem ze to boli jak zdrzazga w f.i.u.c.i.e ale tak ma byc :D Wojtex tez zawsze miewal swoje zdanie i nei zawsze sie z toba zgadzal ale juz zniknął :(

bo p.i.e.r.d.o.l.is.z glupoty jak potluczony, gdybys chociaz znal podstawy biolchemii czy byl w 1 fabryce podczas produkcji, albo wystepowal w zawodach czy rozmawial z ludzmi ktorzy pracuja w olimpie to moze bys cos zrozumial a body zrozumial odrazu ze nie pisalem by opychac sie bialkiem az bedziesz zygal, tylko ze wph nieda ci 10kg wiecej masy czy nawet 5kg sily tylko ubytek wiekszej kasy wiec dla nas amatarow niema to takiego znaczenia czy organizm sam strawi czy dostarczysz juz forme strawiona od tyle w tym filozofii dla przecietnego kowalskiego cwiczacego w piwnicy/klubie. wph jest bialkiem napewno lepszym, bardziej oczyszczonym ale my tu debatowalismy z bodym o polskich realiach dla przecietnego polaka poza tym niema zadnych badan a znam wszystkie strony z badaniami :D mowiacych o wyzszosci wph w budowaniu masy/sily chociaz o polowe (50%) nad tradycyjnym bialkiem z posilku/czy odzywki ulegajacemu rozdrobnieniu. moze wrescie zaczniesz myslec i zrozumiesz o czym pisalismy z bodym :)
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


GośćGuest_maks_*

Guest_maks_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein
nie ma lepszych i gorszych białek (wpc , wpi , wph ) jest tylko marketing ;)

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 9
15
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein
i do tego wlasnie daze :D ze to samo co mi da wph da i dobre wpc :] a technologiczny bełkot = marketing bynajmniej nikt nie widzi roznicy w osiagach :hyhy:
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


BODYGUARD
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 7885 postów
  • Pomógł: 1
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Motoryzacja, kompy,sztuki walki, sex, kobitki, książki fantasy,muza techno

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein
Pozoastaje jeszcze egg protein :hyhy:
  • 0

GośćGuest_maks_*

Guest_maks_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein

egg protein


miałem :D ale nie dobre :hyhy:

GuZu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2691 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Piła
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein
Nie dziwie sie, bo w koncu to było MikiNutriton :wstyd:

Dobra chyba koniec tematu? :P
  • 0
Everybody wants to be a bodybuilder but nobody wants to lift so heavy ass weights

nazwanynie
  • Użytkownik
  • 0 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein

nie ma lepszych i gorszych białek (wpc , wpi , wph ) jest tylko marketing ;)


dodal by ze podobnie jest ze wszystkim, chociaz by z kreatynami, z tym ze akurat przy kreatynach, jest tak ze sa lepsze staki i gorsze, ale nie prawda jest to ze jest duza roznica po miedzy nimi, a przynajmniej taka o jakiej mowia reklamy.

ja jestem zwolennikiem taniego bialka, wzglednie smacznego, wzglednie rozpuszczajacego sie, czyli "wzglednej ostrowi", co nie znaczy ze nie mozna kupowac drozszego.
egg proteiny mam z prawdziwych jaj, wiec pozostane z ostrowia.

a co joks powie o takich gainerach jak mutant mass, czy podobnych niemu?
  • 0

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 9
15
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein
coz moge powiedziec ze sam gainerów juz nie stosuje od dawna :) i tak brzuch urósł od tego co jem za dnia w domu/pracy, wiec wiecej juz mi nie potrzeba ;)
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


nazwanynie
  • Użytkownik
  • 0 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein
sam jak liczylem cykl i zapotrzebowanie na suple, tez gainery to wyliczylem sobie ze zjem 3kg tego co mam i kupie dwa duze mutant massy ale juz na cyklu 3-czy 4 tydzien a poszlo moze mi 1kg gainera, ogolnie narazie samo zarcie leci. jak sie skonczy to kupie na pewno, ale widze roznice w normalnym jedzeniu, zwlaszcza z rana w ubikacji :)
  • 0

GośćGuest_Kain_*

Guest_Kain_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein

bo p.i.e.r.d.o.l.is.z glupoty jak potluczony

moze wrescie zaczniesz myslec


Na to powinienem odpowiedziec : "P.i.e.r.d.o.l sie c.h.a.m.i.e jeden", ale nie chce sie znizac do twojego poziomu......choc z drugiej strony a ch.ama najlepiej dziala cha.mstwo. Pisalem tu to co mysle bez obrazania ani ciebie ani twoich pogladow.

debatowalismy z bodym


ty debatujesz do puki ktos ma ten sam poglad co ty, jesli ma inny to go obrazasz....jak c.ham. A co bodzio ma podstawy z biochemii ?

1) Nie p.i.e.r.d.o.l. mi tutaj ze tak urosles na wpc :rotfl: Prowadzisz dzial sterydy czyz nie ? A skad masz taka wiedze o nich ?? Byles tez w labolatorium w ktorym je robia panie pożal sie biochemik ? Nie, tylko albo je brales albo wciaz bierzesz. Na sterydach to byle leszcz moze sie napompowac a potem zgrywac kozaka i udawac biochemika - ty to raczej jestes alchemik :hyhy: . Jak brales sterydy to sie nie dziwie ze urosles na wpc, moglbys wogole nie brac bialka i bys urosl.
2) Nie zgrywaj sie na specjaliste od biochemii, moglbys zgrywac mądrale gdybys mial doktorat z tego. Ty swoja wiedze opierasz na códzych badaniach ktore w cudowny sposob zmieniaja sie co chwile i same sobie zaprzeczają. Sam masz g.ow.n.ian.a wiedze z biochemii. Ja przynajmniej mam rozlegla wiedze z chemii.
3) Ja p.i.e.r.d.ol.e glupoty ?? A ty nieomylny jestes ? Wystarczy przeczytac twoje wszystkie wypo(ciny)wiedzi i faq jak widac jak sam sobie zaprzeczasz np. o hmb albo wlasnie bialku. np. badania hmb za z roku jakiegos tam, potem aktualne a potem twoje posty ze hmb to shit a potem ze hmb super dziala z kreta i leucyna. Zmieniasz zdanie co chwile - z tego wynika w ktorym momencie sam p.i.e.r.do.l.i.le.s glupoty.

Goń sie frajerze - jak bylem mily, grzeczny i kulturalny to nie dziala za bardzo na ciebie to moze to podziala prostaku jeden.

Usun moje konto.

BODYGUARD
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 7885 postów
  • Pomógł: 1
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Motoryzacja, kompy,sztuki walki, sex, kobitki, książki fantasy,muza techno

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein

A co bodzio ma podstawy z biochemii ?


a kurwa ma! i doktorat z łopatologii stosowanej
oraz licencje na puszczanie bąków w miejscach publicznych.

wyobraź sobie że byłem w LO na kierunko bilogiczno chemicznym
i później też to studiowałem (króko bo krótko ale jednak)
to jakieś pojęcie o tym mam.


np. badania hmb za z roku jakiegos tam, potem aktualne a potem twoje posty ze hmb to shit a potem ze hmb super dziala z kreta i leucyna.


jakby nie było z tym się zgodzę bo jak czytałem kiedyś tam
arta w FAQ bo sie przymierzałem a moze by tak kupić HMB z argininą treca

no i poczytałęm ten art i juz do reszty zgłupiałem czy warto czy nie...
  • 0

GośćGuest_Kain_*

Guest_Kain_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein
body nie napisalem tego zeby cie obrazic, poprostu on sie mnie czepia ze niby nie mam podstaw z biochemi - szkoda ze tylko mnie sie o to czepia. Jemu sie wydaj ze on ma jakas wiedze - nie ma zadnej, przypuszczam ze nie ma nawet podstaw chemii, gdybym chgcial zagioł bym go w wielu kwestiach. On poprostu gdzies cos tam poczytal, wie w ktorym kosciele dzwonią i potem probuje to tak lopatologicznie sam sobie przetlumaczyc a potem nam. Ale w jego filozofii organimz ludzki to jak samochod, lejesz paliwo i olej i musi jezdzic. Nawet samochod jest bardziej skomplikowany a co dopiero organizm.

Dobra usunce moje konto, bo on jest c.ha.mem a nie moderatorem jesli obraza ludzi i wysmiewa ich poglady. Nie chce mi sie wiecej czytac jego wypocin.

Pozdro

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 9
15
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein

Pisalem tu to co mysle bez obrazania ani ciebie ani twoich pogladow.

Co do Ciebie joks: blebleble. Nie no luz spoko, nei hcce sie klocic. Ty masz zawsze racje :)

Wiem ze to boli jak zdrzazga w f.i.u.c.i.e ale tak ma byc

tak wiec nie ja zaczalem :rotfl: zreszta napisalem jedno potoczne zdanie nie obrazajace ciebie, nie nazywalem cie przeciez wprost pydą jelenia, końskim c.h.u.j.e.m z bakami, zelówą w.y.je.b.a.n.ą za komorne itd.

Jak brales sterydy to sie nie dziwie ze urosles na wpc, moglbys wogole nie brac bialka i bys urosl.

wlasnie widac jakie masz pojecie o bialku :rotfl: na saa podaz bialka wzrasta, z pustego nic nie urosnie

dla nas
i nie bedzie wielkiej róznicy między zjedzeniem 2 kg wpc czy izolatu

nie ma lepszych i gorszych białek (wpc , wpi , wph ) jest tylko marketing

ja jestem zwolennikiem taniego bialka, wzglednie smacznego, wzglednie rozpuszczajacego sie, czyli "wzglednej ostrowi", co nie znaczy ze nie mozna kupowac drozszego.

poczytaj opinnie innych, bo jak narazie w tym temacie to tylko ty wywyzszales wph pod niebiosa gdy inni pisali ze niema to takiego znaczenia a co innego jeszcze uwarunkowanie genetyczne na hmb - jedni chwala, inni nie

i jakbys znal tą biolchemie to przeczytalbys arty o hmb uwaznie, co innego dzialanie hmb solo, a co innego dzialanie z kreatyna, choc roznicy niema powalajacej

Usun moje konto

niema problemu hehe
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 9
15
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein

Dobra usunce moje konto, bo on jest c.ha.mem a nie moderatorem jesli obraza ludzi i wysmiewa ich poglady. Nie chce mi sie wiecej czytac jego wypocin.

konto mam na forum od kilku lat, i az raz napisalem ze gadasz glupoty, co nie jest zadna obraza, nie licze twoich chamskich wypowiedzi hehe wiec chamski jestes raczej ty po swoim obecnym zachowaniu ;d
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


GośćGuest_Kain_*

Guest_Kain_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein

Co do Ciebie joks: blebleble.

to byl zart a propos mojego priva do ciebie, wiesz o co mi chodzi.

Nie no luz spoko, nei hcce sie klocic. Ty masz zawsze racje


no napisalem i przyznalem ci racje, bo nie hcicoame sie z toba klocic, przynajmniej nie obrazilem twoich pogladow

Wiem ze to boli jak zdrzazga w f.i.u.c.i.e ale tak ma byc


to byl zart ktory tez cie w zaden sposob nie obraza, ale taka prawda, gnoisz ludzi ktorzy sie z toba nie zgadzaja

wywyzszales wph pod niebiosa


nigdy tego nie robilem :rotfl: zastanawilame sie nad jego kupnem, pozatym jesli bys ty czytal uwaznie zrozumial byc ze ja nie chjce kupuic tylko wph, bo na samym wph zapewne bym nie urusl, bo wph np. na noc jest kompletnie bezuzyteczne

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 9
15
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: myprotein

to byl zart ktory tez cie w zaden sposob nie obraza, ale taka prawda, gnoisz ludzi ktorzy sie z toba nie zgadzaja

nie gonie, tylko rozmawiam jak z toba ;) mam gdzies czy sie ktos zgadza ze mna czy nie, choc temat rozmowy zszedł zupelnie z toru, my udowanialismy sobie ze dla nas amatarow niema znaczenia duzego czy jemy wpc, czy wph. w polsce ceny sa inne dlatego rozmawialismy o tym z bodym i innymi o sensie przeplacania. zreszta pisalem ze jesli cie stac spoko kupuj i nie zawiedziesz sie, bo jest to bialko napewno lepsze i o to niema sie co sprzeczac, tylko jak z wieloma suplami roznicy w efektach astronomicznej raczej nie widac. pozatym ja lubie takie rozmowy, bynajmniej zawsze mozna dowiedziec sie kilku nowych rzeczy lub odswierzyc sobie pamiec, milo tez widziec ze userzy forum takze sie ksztalca i nie czekaja tylko na odpowiedziec moda, wszystko ladnie pieknie gdy rozmowa przeprowadzana jest na poziomie, bez zbednych uniesien. widzisz ty mi piszesz ze sobie zazartowales, ja to odebralem to inaczej, a ty znow odebrales to jeszcze inaczej i napisales niezliczona ilosc zlosliwosci :D a gdybym byl dyktatorem hehe za jakiego mnie uwazasz :rotfl: to banowalbym osoby ktore sie ze mna nie zgadzaja, a nie zrobilem tego nigdy. poprostu kazdy ma zawsze po trochu racji dlatego nawet historycy sie sprzeczaja mimo jakis niepodwazalnych dowodow :rotfl: a z tym samochodem to lekkie przegiecie hehe poprostu od dawna wiadomo ze bialko to aminy, i organizm sam wytwarza sobie w odpowiednim momencie to czego mu brakuje z bialka, wiec jest to podstawowy budulec jakby na to nie patrzec i czy to Ty, albo ja lub ktos inny nigdy nie zgadnie jakiego aminokwasu brakuje we własnym organizmie, stad zamiast kupowac rozne aminy jak gluta, tauryna, bcaa, arginina, itd. najlepiej kupic bialko, organizm sam uzupelni straty na takim rozumowaniu sie opieralismy z bodym, a reszta to dodatki gdy juz masz diete uzupelniana bialkiem wedlug swojego zapotrzebowania i takiego mechanizmu suplementacji nie zmienisz, kupuje sie dodatki w postaci aminow gdy masz juz unormowane swoje zapotrzebowanie masz wtedy tą swiadomosc ze te aminy chociaz dzialaja bo nie ida na inne procesy zyciowe
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...




Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019