Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z gwarancją


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

witeekk
  • Użytkownik
  • Pip
  • 47 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Problem z gwarancją
Siema! Nie wiedziałem w jakim dziale to napisać ale pisze tu. Więc tak posiadam zmywarke z AMICA mam ją na gwarancji. I mianowicie pewnego dnia przestała działać zadzwoniłem na gwarancje i po tygodniu przyszedł facet z gwarancji i sprawdził co jest nie tak i miał za jakiś czas przyjść z częścią. Czas mają 21 dni roboczych, a mineło już 25 i nadal nikt sie nie zjawił. Dzwoniłem tam z 3-4 razy i mówią cały czas abym czekał. To wkońcu mówie że nie bede czekał w nieskończoność i że jak nie mają części to chce nową zmywarke bo czas już minął na naprawe, to jedynie zaproponowała że jak poczekam to 3 miesiące gwarancje przedłuża. To sie nie zgodziłem. I teraz mam pytanie gdzie mam sie zgłosić z tym problem? do jakiegoś rzecznika praw konsumentów czy gdzie bo 1 raz taką sytuacje mam. Z góry dzięki za pomoc. Pozdro
  • 0

BARKY
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 454 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Problem z gwarancją
zglos sie do sklepu gdzie kupiles ta zmywarke i u nich reklamuj a nie w serwisie firmy, bo oni maja obowaizaek to zalatwic i jezeli sie nie da czy uznaja ze za drogo bedzie to maja ci wymienic zmywarke na nowa. Tak wiec wymiany zmywarki czy tez naprawy domagaj sie w sklepie gdzie ja zakupiles !!! z tym ze oczywiscie musisz posiadac dowod zakupu ( paragon czy tez fakturke ) nawet nie musisz miec podbitej karty gwarancyjnej...
  • 0

witeekk
  • Użytkownik
  • Pip
  • 47 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Problem z gwarancją
ale to jak już załatwiam to z Amicą i był ich przedstawiciel u mnie to już chyba nie do końca moge iść do sklepu gdzie kupiłem?
  • 0

Marchewa_1985
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Polska
  • Zainteresowania:komputery, siłownia

Napisano Ponad rok temu

Re: Problem z gwarancją
hehe panowiem jakbyscie do mnie sie zgłosili z reklamacja zostalibyscie spławieni momentalnie... a wiec drogi kolego... powiem ci tak, jeśli posiadasz oczywiscie podbita karte gwarancyjna mozesz w niej wyczytac warunki gwarancji... czas na rozpatrzenie sprawy i sposób jej załatwienia... jesli pojawił sie u ciebie serwis to oznacza że firma potraktowała ciebie powaznie... i w końcu sie pojawia z czescia zapasowa... gorzej jakby serwis wogóle sie nie pojawił hehe... jesli przekroczyli termin wizyty i nie maja na to sensownego usprawiedliwienia (moze czesc nie doszła itp.) możesz do nich zadzwonic i zastraszyc rzecznikiem do spraw konsumenta.... bądz żadać zwrotu kasy ze wzgledu na nie możliwosc uzytkowania zmywarki... gwarantuje jak wyskoczysz na temat kasy to beda juz inaczej cie traktowac... bo jakby nie patrzec rzecznika tak naprawde dobry specjalista ds. reklamacji moze zlac... i pisemkiem latwo go załtawic... jest tez druga opcja - udac sie do punktu w którym kupiles zmywarke i tam zgłosic awarie .... i to lepsze rozwiazanie bo tak naprawde stroną w calej tej sprawie jestes ty i sklep a nie producent sprzetu.... zarządaj od sprzedawcu naprawy sprzetu, badz wymiany na nowy w terminie 2 tygodni.... jesli ciebie zleje sprzedawca i producent ... zadzwon do rzecznika i skieruj sprawe na postepowanie sadowe.... jak dostana zawiadomienie z sadu o przyjeciu wniosku posraja sie i załatwia ci nowa zmywarke... ;)
  • 0

witeekk
  • Użytkownik
  • Pip
  • 47 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Problem z gwarancją
no tak na gwarancji pisze że mają 21 dni roboczych na naprawienie z wymianą wczęsci itp mineło już z 25 dni i nikt nie dzwonił ani nic tylko ja musiałem. Jutro zadzwonie i powiem że żądam zwrotu kasy tak jak mówisz bo w sumie niczym sie nie tłumaczyli tylko przepraszali itp. A to że część im nie doszła w tych ciągu 21 dni to jest jakieś sensowne usprawiedliwienie? bo w sumie mnie nie powinno obchodzić bo to ich problem pisze na gwarancji 21 dni to tyle powinno być z wymianą część. no na razie dzięki za info jutro zadzwonie to dam znać co i jak powiem o zwrotach kosztów za zmywarke.
  • 0

Marchewa_1985
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Polska
  • Zainteresowania:komputery, siłownia

Napisano Ponad rok temu

Re: Problem z gwarancją
taaa jesli nie maja czesci zapasowej na stanie ... to moga wydłużyć termin reklamacji... możliwe tez jest że nie maja serwisu na obecna chwile.... w sumie firma Amica dba o klientów ... i zalatwi ci ten temat... to nie jest jakas tam firemka mała tylko poteżna korporacja... zadzwoń jutro i popros o dokładna informacje na temat terminy przyjazdu serwisu... jesli nie przyjada w podanym terminie ... to wtedy nawet nie dzwoń juz do nich tylko zgłos sie do Rzecznika ... on już troszke sie naplodzi jeśli jest dobry oczywisce.... bo jak trafisz na masloka to jeszcze zjebie* cala sprawe... hehe ... bądz idz do sklepu.... bo powtorze sie : strona w tej calej sprawie jestes ty i sklep... producent nie!!! kocham moja robote!!!! sasasas :hyhy:
  • 0

witeekk
  • Użytkownik
  • Pip
  • 47 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Problem z gwarancją
a do ilu maksymalnie mogą wydłużyć termin reklamacji? i jeszcze jak bede dzwonił to pewnie ta babka powie że "nie potrafi powiedzieć w jakim terminie przyjedzie serwis" to wtedy co?
  • 0

Marchewa_1985
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Polska
  • Zainteresowania:komputery, siłownia

Napisano Ponad rok temu

Re: Problem z gwarancją
wiesz za dlugo też nie moga wydłużac... bo tak naprawde juz nie beda mieli co wymyslac... hheh... ale gdzies 2 tygodnie i powinni byc... a jak babka ci powie, że nie wie kiedy zostanie usunieta wada... popros o przełaczenie do kierownika dzialu, badz dyrektora... czasami to skutkuje... zarządaj pisemnej odp. na twoja reklamacje w którym ma byc dokładnie zaznaczony termin wizyty... wówczas jakby cos poszło nie tak masz dokument, że reklamacja jest uznana i podali termi w z którego sie nie wywiazali... :hyhy: ... najwazniejszy jest papier... jakis dokument w ktorym wyraznie zaznaczone jest że reklamacja jest uznana i musza wade usunac
  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020 : 2021 : 2022 : 2023 : 2024