Skocz do zawartości


Zdjęcie

Od jakiego wieku metanabol?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

Gawlo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1182 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Holandia

Napisano Ponad rok temu

Re: Od jakiego wieku metanabol?
no luz a jak wezmie az tak wczesnie czyli co 2 gora co 3 godz to tez moze byc?
  • 0

szakaleq
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 805 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Od jakiego wieku metanabol?

no luz a jak wezmie az tak wczesnie czyli co 2 gora co 3 godz to tez moze byc?

no zalezy ile dziennie chcesz mg lykac jak 20mg ed to co 3 moze byc
  • 0
Wstal i odszedl bez pozegnania, miesiac pozniej sluchalismy juz kazania!..

Gawlo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1182 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Holandia

Napisano Ponad rok temu

Re: Od jakiego wieku metanabol?
15ed
  • 0

szakaleq
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 805 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Od jakiego wieku metanabol?
nie to wal co 4h
  • 0
Wstal i odszedl bez pozegnania, miesiac pozniej sluchalismy juz kazania!..

Gawlo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1182 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Holandia

Napisano Ponad rok temu

Re: Od jakiego wieku metanabol?
Ok thx;)
jakbym mogl to bym dal "pomogl" no ale nie moj temat........
  • 0

szakaleq
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 805 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Od jakiego wieku metanabol?

jakbym mogl to bym dal "pomogl" no ale nie moj temat........

ehehhe spoko ... mi tam na tym nei zalezy;))
  • 0
Wstal i odszedl bez pozegnania, miesiac pozniej sluchalismy juz kazania!..

Gawlo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1182 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Holandia

Napisano Ponad rok temu

Re: Od jakiego wieku metanabol?
heheh no to dobrze nie to co u pewnego osobnika tego forum........
  • 0

szakaleq
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 805 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Od jakiego wieku metanabol?

heheh no to dobrze nie to co u pewnego osobnika tego forum........

dobra juz wiem o kogo ci chodzi;)) i mam beke :D :padam:
  • 0
Wstal i odszedl bez pozegnania, miesiac pozniej sluchalismy juz kazania!..

Gawlo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1182 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Holandia

Napisano Ponad rok temu

Re: Od jakiego wieku metanabol?
no tak... kurcze ale spamu tu narobilismy hehh fajny podpis znam nutke
Nagly Atak Spawacza :hyhy:
"to byl maly pogrzeb wielkiego czlowieka ktory nieustannie na cos czekal....
aaaaa zaje**sta nutka!
Musze se ja posluchac i dolka zlapac:D
  • 0

szakaleq
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 805 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Od jakiego wieku metanabol?

no tak... kurcze ale spamu tu narobilismy hehh fajny podpis znam nutke
Nagly Atak Spawacza
"to byl maly pogrzeb wielkiego czlowieka ktory nieustannie na cos czekal....
aaaaa zaje**sta nutka!
Musze se ja posluchac i dolka zlapac:D

nooo wyku,r,wisty kawalek musialem jeden tekst tutaj na forum zapodac:D dobra ale koneic spamu bo zaraz wpadnie junior i ostrzezenia poleca:D:D:D
  • 0
Wstal i odszedl bez pozegnania, miesiac pozniej sluchalismy juz kazania!..

JuniorWB3

JuniorWB3
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Pomógł: 0

Napisano Ponad rok temu

Re: Od jakiego wieku metanabol?

metka ma czas aktywnego poltrwania okolo 4,5h


okres aktywnego poltrwania wynosi 6-8 godzin ;) w p

"Gawlo"]kumpel mowi ze zdarzylo sie mu brac druga tabl. po dwoch godz



zalezy jakogólnie bierze czy np dawke 20mg ma rozbitą na 4 i 4 razy bierze po jednej tabletce rózne są szkoły brania mety



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017