Skocz do zawartości


Zdjęcie

Noto mamy problem!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
219 odpowiedzi w tym temacie

Żółtodziób
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 214 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Noto mamy problem!
Witam, jestem tu pierwszy raz jeszcze nie wiem co i jak, bo jestem początkujący. To poniżej jest moją dietą. Albo wołaniem o pomoc. Staram się aby dieta była na masę, ale bez przesady. Mam 85 kg wagi, 179 wzrostu i 23 lata. Ćwiczę miesiąc, ale nie mam specjalnej diety. I czy z tą dietą poniżej pociągnę trochę czy muszę coś zmienić? To są w prawdzie banały, ale nie mam kasy na specjalne zmiany. Jeśli chodzi o mięso, ryż czy coś podobnego to jest na obiad jakby co.

Posiłek 1. 10:00
A. Płatki owsiane z mlekiem 0,5%, dwie kanapki z pół tłustym twarogiem ze szczypiorkiem.

Posiłek 2. 13:00
B. Jogurt truskawkowy, kanapka z twarogiem półtłustym, 1 jajko całe, banan, jabłko

Posiłek 3. 16:00
C. Obiad: Czyli to co mamusia zrobi. Raz kotlety mielone innym razem z kotlet z piersiczek, ryba jakaś zupa no takie pierdoły. To nie jest zależne ode mnie.

Posiłek 4. Przed treningowy 18:00
D. 2 kanapki z miodem lipowym, kanapka z serem żółtym + pomidor, 1 jajko całe, jabłko.

Trening: A po nim odżywka carbo 30g.

Posiłek 5. Po treningowy 22:00
E. 2 kanapki z dżemem, 2 kanapki z pół tłustym twarogiem ze szczypiorkiem, jabłko + jajko całe.

Posiłek 6. Przed snem 23:45
Odżywka białkowa: OLIMP WHEY PROTEIN 35g

Jeśli mam tu jakieś poprawki wrzucić to proszę pisać. Ciężko mi było cokolwiek tworzyć niemając wagi. Zrobił bym to lepiej, ale muszę mieć konkretne dane bo w tych tabelach co na każdej stronie są niema zbyt wielu szczegółowo no chyba ile jest składników w jabłku, bananie itd. To co zbroiłem to pewnie za mało. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły czy trzeba coś zmieniać to słucham. Jeśli nikt niema pomysłu co zrobić dalej to czy cokolwiek osiągnę z tym co jest.
  • 0
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

PW.
  • Użytkownik