Skocz do zawartości


Zdjęcie

dziewczyny na siłowni


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
143 odpowiedzi w tym temacie

monika1418048753
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 68 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wołomin
  • Zainteresowania:sport, kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

dziewczyny na siłowni
co myślicie o [shadow=orange]dziewczynach które ćwiczą na siłowni. [/shadow]mówię o prawdziwym treningu a nie obijaniu się. ćwiczę od 2 lat, mam niezłe wyniki wiem że niektórzy patrzą na mnie dziwnie bo jestem lepsza od nich :mrgreen: kulturystyką interesuję się na poważnie i zamierzam zrobić kurs instruktorski. stosuję się do wszystkich (powiedzmy 98%) zasad obowiązujących w kulturystyce, i wiem że daje to rezultaty (wiem po sobie).powiedzcie co o tym sądzicie, ;-) :chat:
  • 0

0pL
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 437 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gw
  • Zainteresowania:..Silownia :]

Napisano Ponad rok temu

Re: dziewczyny na siłowni
ja tam nie raz nawet nei zwracam uwagi. Bo bardziejn mnie interesuje trening niz kobiety. Ale potczas przerwy fajnie jest sobie popatrzec :) Jak ladne pupcie sie ruszaja :)
  • 0
Jeden cel -masa-




REDUKCJA

Penetrator
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 336 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: dziewczyny na siłowni
Fajna sprawa i naprawdę sexy :D oczywiście w granicach dobrego smaku. Fitness'ki rządzą! Ogólnie nie mam nic do kobiet na siłowni wręcz przeciwnie to znak, że dbają o siebie i pracowite z nich kobitki.
  • 0
24 lata na karku...czas zrobić z siebie bestię :)

kosmit
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 123 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Siemianowice

Napisano Ponad rok temu

Re: dziewczyny na siłowni
Jak dla mnie to super.
Szkoda że mieszkasz tak daleko (przepisałbym sie na ta siłownię co Ty) :-)
Pozdrawiam i zycze wielu sukcesów
  • 0
Pot, ból i zakwasy drogą do sukcesu
Foty na:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

tamarind
  • Użytkownik