Skocz do zawartości


Dopiero zaczynam. POMÓŻCIE


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

GośćGuest_SOLDIER_*

Guest_SOLDIER_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Dopiero zaczynam. POMÓŻCIE
Witam. Mam 15 lat ważę ok 45 kg., mam 161cm wzrostu i chciałbym zacząć "przygodę" z kulturystyką. Chciałbym kupić jakieś odżywki, które nie są za drogie a są dobre i pomogą mi przybrać też coś na masie. Możecie mi poradzić co muszę robić na początek i jakie odżywki mam kupić, ponieważ jak już wspomniałem jestem dopiero początkujący i nie wiem co z czym. :D Myślałem o mass xxl połączonym z l-glutaminą ale nie wiem czy to dobry wybór i czy to nie jest za silne. POMÓŻCIE, Z GÓRY DZIĘKI, POZDRAWIAM PA :)

Strongbart
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4690 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Dopiero zaczynam. POMÓŻCIE
dieta+ trening ogólnorozwojowy+najwyzej gainer
  • 0
Pozdrawiam Strong

GośćGuest_SOLDIER_*

Guest_SOLDIER_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: Dopiero zaczynam. POMÓŻCIE
Ale jeśli zacznę brać mass xxl z l-glutaminą (albo zamiast l-glutaminy kreatynę)i oczywiście dobrą dietką to się coś stanie ???? Bo słyszałem że poprzez l-glutamine można troszkę urosnąć i dlatego mi tak zależy na niej. :) Odpiszcie :mrgreen:

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: Dopiero zaczynam. POMÓŻCIE
Cześć Soldier. W sprawie treningu zapraszam do "mojego" działu (trening).
W sprawie odżywek to jest suplementacja, ale wypowiem się tutaj.
Otóż mass xxl - dobrym jest gainerem. Kreatynka - najlepszy moim zdaniem suplement - lecz z nią proponuje jeszcze długo poczekać. Co do glutaminy - to są różne wersje, nie którzy twierdzą, że jest ok, inni, że nie.