Skocz do zawartości


Zdjęcie

17 lat 180cm 94kg


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

Stivciu
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 132 postów
  • Pomógł: 0
13
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

17 lat 180cm 94kg

hejo nie wiem czy piszę w odpowiednik temacie ale to tak: mam 17 lat, mam 180cm wzrostu, i ważę około 94kg. około 10 miesięcy temu ważyłem 103 kg i teraz ważę 94kg i to w sumie tylko dlatego że przestałem jeść całkowicie słodycze, chipsy itp. a teraz takie pytanko: ćwiczę sobie od paru miesięcy ale tylko w domu hantle sobie podnoszę po 5,5kg na rękę no i pojawiły się mięśnie itp. lepiej jak 10 miesięcy temu no i mam 180 cm wzrostu i ważę 94kg, i jestem całkowicie zielony w tych sprawach także prosiłbym o wskazówki wszelkie rady itp. chodzi o to że mam te 180 cm wzrostu i ważę 94kg a chciałbym ważyć z 78-80 kg :) no i dodam że ćwiczenia jakie robię to w sumie takie wymyślne :D np.: normalnie hantle podnoszę, brzuszki robię, no i hantle nakładam sobie na nogi też i nogami podnoszę, no i zacznę chyba biegać i truję gitarę mamie żeby mi kupiła karnet na basen i wtedy bym zaczął chodzić na basen regularnie i teraz prosiłbym o pomoc co zrobić żeby schudnąć do mniej więcej 78-80kg i żeby też mieć mięśnie rozbudowane... i co byście powiedzieli np. o pigułkach "zielona kawa" za wszelką pomoc itp. z góry dziękuję ;)


  • 0

Pomogłem? daj pozytywa przy moim komentarzu! :) Dziękuję  :crazy2: 

 

522c9c988ee4a.jpg


Dezdov
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Pomógł: 0
11
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:motoryzacja,kulturystyka,fajne dziewczyny
  • Staż [miesiące]:ponad 7 lat
  • Wzrost [cm]:187
  • Biceps [cm] :40
  • Klatka piersiowa [cm]:110
  • Pas [cm]:92
  • Udo [cm]:66
  • Przysiad [kg]:ponad 150
  • Wyciskanie [kg]:ok 130
  • Martwy ciąg [kg]:ok 170
  • Waga [kg]:redukcja

Napisano Ponad rok temu

Re: 17 lat 180cm 94kg