Skocz do zawartości


Zdjęcie

DIETA - BIEDRONKA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

norbertooo
  • Użytkownik
  • Pip
  • 14 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

DIETA - BIEDRONKA
Jak już wiadomo jestem biednym studentem a dieta to nie znaczy nie jeść tylko jeść odpowiednie rzeczy także prosze kogoś o ułożenie mi dietyna 2-3 dni ale z zastrzeżeniem że wszystkie produkty byłyby z biedronki :)
  • 0

cynek89
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1229 postów
  • Pomógł: 0
59
Dobra
  • Lokalizacja:Płock
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:175

Napisano Ponad rok temu

Re: DIETA - BIEDRONKA
wystarczy poczytac troche na forum tematow podwieszonych zeby sie dowiedziec jak powinna wygladac odpowiednia dieta, nastepnie idziesz sam do biedronki i kupujesz to co jest ci potrzebne do diety...
  • 0
Jedyną Przegraną Jest Rezygnacja, Wszystko Inne Jest Krokiem Naprzód

norbertooo
  • Użytkownik
  • Pip
  • 14 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: DIETA - BIEDRONKA
ale im wiecej czytam tym wiecej sie gubie w jednym temacie pisza ze tego jesc nie wolno w drugim kaza i ciezko cos wywnioskowac
  • 0

cynek89
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1229 postów
  • Pomógł: 0
59
Dobra
  • Lokalizacja:Płock
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:175

Napisano Ponad rok temu

Re: DIETA - BIEDRONKA
to lec podstawa: kurczak,ryz.makarony,warzywa,tunczyk,jajka,serki wiejskie,twarog,banany...nie trzeba wielkiej filozofii zeby ulozyc sobie dietke
  • 0
Jedyną Przegraną Jest Rezygnacja, Wszystko Inne Jest Krokiem Naprzód

Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 223
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:https://www.facebook.com/mateusz.pawlak.5473
  • Staż [miesiące]:Sam już nie wiem dłuuugi jest ;)
  • Wzrost [cm]:193
  • Pas [cm]:85
  • Wyciskanie [kg]:Na zerwanej klacie nie nawyciskam...
  • Martwy ciąg [kg]:Nie wykonuję tego ćwiczenia
  • Waga [kg]:98,5