Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co polecacie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

Tomili
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Co polecacie?
Witam serdecznie,
mam 27 lat, 181cm wzrostu i 82kg waga. Ze względu na charakter pracy nie mam stałego planu działania na siłowni ani jakiejś konkretnej diety. Nie chce też być kulturystą ale nie chce też sobie zaszkodzić na siłowni dlatego mam parę pytań do was. Ale najpierw wam opowiem o sobie co byście wiedzieli jak sprawa wygląda ;) Na siłownie chodzę od bardzo dawna, ale nie regularnie, w tamtym roku ćwiczyłem regularnie od lutego do maja później przerwa i od sierpnia do połowy listopada i teraz od stycznia do dnia dzisiejszego chodzę regularnie w pon, wt, śr czasami pt i zawsze w sobotę. Z odżywkami miałem do czynienia raz, było to białko i do tego kreatyna. Jeżeli chodzi o wiedzę na ten temat to jestem amatorem. A teraz zestaw pytań bo nurtuje mnie parę problemów a nie chciałbym zostać kaleką bądź wyglądać niesymetrycznie:

1. Czy nie za dużo dni ćwiczę, jeżeli jest ktoś kto potrafi mi rozpisać jakiś dobry grafik nie dla amatora ale też nie dla zawodowca. (czwartek i niedziela odpadają ze względu na pracę i na piłkę nożną którą trenuje amatorsko).
2. Dieta, mój cel to 85kg. Bardziej chodzi mi o jedzenie które jest najlepsze dla mięśni i po którym najlepiej czujecie się na siłowni,a nie o jakiś tam przyrost masy.
4. Odżywki... Co polecacie jak dla mnie, dodam że musi w tym być kreatyna bo jak ostatnio ją brałem to czułem się jak młody Bóg :) Miałem tyle pary i wytrzymałości w sobie, że jak wskakiwałem na bieżnie to nie mogłem się zatrzymać tyle we mnie energii wytwarzała :)

Za wszelkie odpowiedzi dziękuję i pozdrawiam
  • 0

Michał1
  • Ekspert
  • PipPipPipPip
  • 1859 postów
  • Pomógł: 0
262
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co polecacie?
1.Za dużo, ale do tego jest dział Trening.