Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chuderlak i kulturystyka :P


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

Wito
  • Użytkownik
  • Pip
  • 25 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Chuderlak i kulturystyka :P
Witam, mam pewien problem. Chciałbym przybrać na masie mięśniowej ale nie mam doświadczenia w tych sprawach. Nie, może zaczne inaczej ;)
Wiek: 16
Waga: 55 Kg
Wzrost: 175+ (dawno się nie mierzyłem ;))

Moja przygoda z kulturystyką wyglądała tak. Przez dobre pół roku robiłem nieregularnie pompki (jak mi się przypomniało to robiłem pare serii po 20 powtórzeń), potem dostałem niezłej motywacji (poderwałem pewną dziewczyne która zwątpiła po ujrzeniu mojej chudej klaty ;)) i postanowiłem wziąść się za siebie i zacząć ćwiczyć. Od miesiąca mój trening wygląda tak: Pon, Wt, Śr, Pt - ćwiczenia domowe, po 4 serie dziennie (podnoszenie 10 kg na biceps w pozycji siedzącej, podnoszenie 2x 7 KG na barki w pozycji siedzącej, podnoszenie 2x 7 kg samymi ramionami, nie wiem jak to opisać, przypomina to emot typu: skąd mam wiedzieć, no i pompki) a w czwartki i soboty jeżdze na siłownie (wyciskanie, barki, biceps, triceps, plecy), w niedziele robie sobie wolne od ćwiczeń. Jak sami widzicie, mój trening jest amatorski i niedokładny.

Jeżeli nie jest to dla was problem to proszę o ułożenie mi dobrego treningu na masę (przydałaby sie też dieta ale nie mam zamiaru się narzucać ;))

Co do sprzętu, który mam w domu to tak:
- 2 gryfy (jednoręczne) w tym sztangi: 4x 2,5 kg, 4x 1,25kg (max biorę na jedną ręke 12,5 kg (licząc gryf 2,5kg) ale to przy mega wysiłku)
- 2 ciężarki 5 kg
- sprężyny
- taki kij co się zgina, cwiczy się tym prawdopodobnie na klatę, nie wiem jak to się nazywa ;)

No i sprzęt na siłowni (na siłownie moge jedynie uczęstrzać w czwartki i soboty, inaczej nie mam czasu:P):
- ławeczka (ustawiona poziomo) w tym gryf: chyba 15kg i sztangi od 1,25kg - 20 kg, wyciskam max nie licząc gryfu 25 kg ale zwykle wyciskam 20 aby się nie przeciążyć