koszykówka - czy warto brać wspomagacze ?
Napisano Ponad rok temu
Jestem tu leszczem dlatego proszę o wyrozumiałość. Mój problem jest następujący. Mam 17 lat, 189cm i 75 kg. Gram w koszykówkę od 8 roku życia i wiąże z nią przyszłość. Od Września będę grał w seniorami w 3lidze i przyznam szczerze, że sylwetką tam nie pasuję. W te wakacje mam zamiar wziąć się za swoje ciało bo jestem zwyczajnie chudy. 189cm i 75kg nikogo nie zachwyca. Będę ćwiczył z ciężarami w domu (ćwiczenia zaczerpnąłem z "atlasu ćwiczeń") i chcę aby moje ciało nabrało rzeźby. Bo jeśli chodzi i siłę to paradoksalnie jest dobrze. Na wf wygrywam jakieś tam przeciąganie liny z innymi większymi kolegami. Kładę ich w siłowaniu na rękę ale tej mojej mocy nie widać. Na brzuchu sadełko, w łapie nic nie widać. CHCĘ TO ZMIENIĆ. Wakacje długo nie trwają ale jestem zdeterminowany, żeby do tego września poprawić swoją budowę. Czy polecacie mi jakieś wspomagacze ? Aby to wszystko jakoś przyspieszyć. Oczwyiście jestem zdany na was i nie martwcie się ze bede cos bral "nad" wasze zalecenia. Pamiętajcie, że gram w kosza i nie chce być jakimś mięchcem. po prostu rzeźba.
Dziękuję z góry.
Napisano Ponad rok temu
masa masa kolego z twoimi wymiarami. do tego prozadna dieta a nie fast foody cola i piwko. i aeroby o tym mowic nei musze
TRENUJE BO LUBIE
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
dalej proponuje diete na mase. spojrz dzial dieta, jak zobaczysz ze zaczniesz nabierac boczkow albo cie zalewa to zmiejsz ilosc wegli, do tego podkrecisz aero.
i co masz na mysli mowiac wspomagacze?
TRENUJE BO LUBIE
Napisano Ponad rok temu
co do planu to nie jest nic nadzwyczajnego. trenuję z hantlami po 5kg (max 7kg) rozne cw. na biceps, triceps. brzuszki i bary równiez. w wakacje dodam tez roznego rodzaju pompki.
Użytkownik smoove edytował ten post Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Po treningu białko+ carbo lub bcaa+amino+carbo.
a mozesz mi powiedziec jaka jest roznica pomiedzy amino a bcaa??