Witam, w tym temacie chciałbym się spytać czy można jednocześnie brać gainer i spalać tłuszcz poprzez spalacz(Trec ClenBureXin) ponieważ chcę jednocześnie budować masę mięśniową i zrzucić brzuch, jeśli chodzi o odżywki i siłownie to jestem nowicjuszem (mam 15 lat, ćwiczę 3 miesiące) z odżywek brałem tylko gainery. Pozdrawiam.
Czytałem też ranking spalaczy tłuszczu tutaj na forum, co powiecie na ten temat?
Spalacz + gainer ?
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
TRENUJE BO LUBIE
Napisano Ponad rok temu
Użytkownik sila masa kebab edytował ten post Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Gajner to bialko + węglowodany , z doświadczenia wiem że po takich mieszankach zalewa się tluszczykiem!i spalacze tłuszczu na później !
polecam ci brać spalacz i jakieś wartościowe bialko serwatkowe bez zawartości węglowodanów.spalacz codziennie. bialko co drugi dzień , przy redukcji naprawde to wystarczy ! nie licz jednakże na przyrost masy bo na redukcji to nie możliwe. Jak się postarasz możesz ewentualnie spalić zbędny tluszcz i zostawić jak największą ilość mięśni którą masz pod tluszczykiem ,
pozdrawiam.
jeżeli pomoglem prosze daj + !
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Czemu niby co 2 dzień ,wytłumacz mi to .
Redukcja = Wysoko procentowe białko ,Aminki OBOWIĄZKOWO , Spalacz
Napisano Ponad rok temu
Gajner to bialko + węglowodany , z doświadczenia wiem że po takich mieszankach zalewa się tluszczykiem!i spalacz nawet nic nie da !
gainer roznie działa dla ekto bedzie ok a endo zaleje tłuszczem.
polecam ci brać spalacz i jakieś wartościowe bialko serwatkowe bez zawartości węglowodanów.spalacz codziennie. bialko co drugi dzień , przy redukcji naprawde to wystarczy ! nie licz jednakże na przyrost masy bo na redukcji to nie możliwe. Jak się postarasz możesz ewentualnie spalić zbędny tluszcz i zostawić jak największą ilość mięśni którą masz pod tluszczykiem ,