Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kreatyna + Gainer + BCA?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

GeForce
  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Kreatyna + Gainer + BCA?
Witam mam 17 lat, trenuję około roku z przerwami. Chciałbym zacząć mój pierwszy poważny cykl. (178cm / 65KG)
A mianowicie posiadam już Olimp Creatine Mega Caps, starczy na 1mies dawkowanie.
Myślałem żeby dokupić Gainer aby nabrać troszkę masy i do tego jakieś inne odżywki. Dodam że zależy mi głównie na rzeźbie tak więc tkanka tłuszczowa odpada, więc brać jakiś reduktor czy coś? Tutaj zdam się na wasze propozycje nigdy niczego nie brałem tak więc jestem zielony w odżywkach ;]
Hmm kasy ile na to posiadam to max 300zł. Wolałbym by to mniej wyniosło... :D
  • 0

Belial
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2017 postów
  • Pomógł: 1
184
Bardzo Dobra
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna + Gainer + BCA?
Weź sie za poważny trening. "Myślałem żeby dokupić Gainer aby nabrać troszkę masy i do tego jakieś inne odżywki. Dodam że zależy mi głównie na rzeźbie"-pozostawie bez komentarza. przy 65kg to Ty możesz rzeźbić, ale w drewnie albo lodzie(ostatnio modne)
  • 0
Prawdziwy facet ma odciski na rękach a nie rurki na dupie!

GeForce
  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna + Gainer + BCA?
A ja nie będę komentował Twojej uwagi o mojej masie ;]
Przykro mi bardzo że utrzymuje się ona już 2 lata i ani drgnie ;]
Więc chyba dlatego chce wziąć jakieś odżywki nie sądzisz?
  • 0

Belial
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2017 postów
  • Pomógł: 1
184
Bardzo Dobra
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kreatyna + Gainer + BCA?
pokaż swoją diete, to coś sie dobierze
  • 0
Prawdziwy facet ma odciski na rękach a nie rurki na dupie!

dzieciol21

dzieciol21
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 5442 postów
  • Pomógł: 3
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:trening