Pomoc w wyborze sprzętu
Napisano Ponad rok temu
Postanowiłem wziąć się nieco za siebie i popracować nad swoim ciałem. Innym słowy wybrać się na siłownię i przybrać nieco na masie oraz nieco je wyrzeźbić. Pierwszy problem pojawił się zaraz na starcie, mam do siłowni nie po drodze i biorąc pod uwagę, że muszę poświęcić około 1,5h by się do niej dostać, a później jeszcze powrót, to mój zapał szybko się w tej kwestii skończył.
Dlatego postanowiłem kupić sprzęt do ćwiczeń w domu. Chcę na ten cel wydać około 800zł przy czym wolałbym by była to GÓRNA granica. Rozejrzałem się nieco w sieci i trafiłem na coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
myślicie, że to dobry sprzęt? Nie znam się na tym w cale, a chciałbym wykonywać na zakupionym sprzęcie jak najwięcej ćwiczeń, stąd wybór padł na atlas.
Byłbym wdzięczny za opinie do tego sprzętu i wskazanie jego wad oraz zalet.
PS
Trafiłem też na coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
nie licząc 10kg mniej obciążenia wygląda na identyczny sprzęt, a jest sporo tańszy.
Pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu

Kiedy spojrzysz w oczy pięknej dziewczynie
nie odmowisz mi tych slow, ze jest zycie pozytywne...
Jedyne granice są w Twojej głowie !
Nie potrzebuje plusików, wazne jest to, że mogłem pomóc.
Napisano Ponad rok temu
Zależy mi też by można było ćwiczyć uda i łydki (ogólnie nogi) a przy ławeczce, to raczej znikome ćwiczenia można wykonywać.
Napisano Ponad rok temu

Napisano Ponad rok temu
![:]](http://forum-kulturystyka.pl/public/style_emoticons/default/splash.gif)
Napisano Ponad rok temu

Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
'Tobik', dnia 10 Paź 2010 - 11:37, napisał: