Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomoc w wyborze sprzętu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

Tobik
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 61 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Pomoc w wyborze sprzętu
Witam

Postanowiłem wziąć się nieco za siebie i popracować nad swoim ciałem. Innym słowy wybrać się na siłownię i przybrać nieco na masie oraz nieco je wyrzeźbić. Pierwszy problem pojawił się zaraz na starcie, mam do siłowni nie po drodze i biorąc pod uwagę, że muszę poświęcić około 1,5h by się do niej dostać, a później jeszcze powrót, to mój zapał szybko się w tej kwestii skończył.
Dlatego postanowiłem kupić sprzęt do ćwiczeń w domu. Chcę na ten cel wydać około 800zł przy czym wolałbym by była to GÓRNA granica. Rozejrzałem się nieco w sieci i trafiłem na coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
myślicie, że to dobry sprzęt? Nie znam się na tym w cale, a chciałbym wykonywać na zakupionym sprzęcie jak najwięcej ćwiczeń, stąd wybór padł na atlas.
Byłbym wdzięczny za opinie do tego sprzętu i wskazanie jego wad oraz zalet.


PS
Trafiłem też na coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
nie licząc 10kg mniej obciążenia wygląda na identyczny sprzęt, a jest sporo tańszy.

Pozdrawiam
  • 0

S.O.S.

    CMAZ-WPADS/3m GZW

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 832 postów
  • Pomógł: 0
21
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraina 1000 jezior
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:rozkrecam sie po kontuzji :D
  • Wzrost [cm]:176
  • Biceps [cm] :?
  • Klatka piersiowa [cm]:?

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc w wyborze sprzętu
Kup se lepiej normalna laweczke ze skosem,gryf prosty/łamany, hantelki bo na tym co zamiesciles nawet wyciskania nie porobisz. Najlepiej zainwestuj w dobrą laweczke z wyciągiem gornym, bo sie przydaje, chyba, ze masz miejsce aby przymontować sobie :geek:
  • 0
Bóg dał Ci ciało Teraz buduj z niego zbroje...
Dołączona grafika
Kiedy spojrzysz w oczy pięknej dziewczynie