Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trec Dibencozide


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 drukarka

drukarka
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 88 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:189

Napisano 29.09.2010 - 12:25

Witam. Ostatnio na spróbowanie zakupiłem Trec Dibencozide force. Po przyjęciu 1 tabletki zawsze odczuwam ból w sercu. Może ktoś wie czym to może być spowodowane?
Pozdrawiam :geek:
  • 0

#2 S.O.S.

S.O.S.

    CMAZ-WPADS/3m GZW

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 832 postów
  • Pomógł: 0
21
Neutralna
  • Lokalizacja:Kraina 1000 jezior
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:rozkrecam sie po kontuzji :D
  • Wzrost [cm]:176
  • Biceps [cm] :?
  • Klatka piersiowa [cm]:?

Napisano 29.09.2010 - 12:39

dibencozide ogolnie zwieksza laknienie, ale serce raczej nie powinno bolec po nim, ale znawcą tez nie jestem.. moze ktos Ci cos dopomoze :geek:
  • 0
Bóg dał Ci ciało Teraz buduj z niego zbroje...
Dołączona grafika
Kiedy spojrzysz w oczy pięknej dziewczynie
nie odmowisz mi tych slow, ze jest zycie pozytywne...

Jedyne granice są w Twojej głowie !

Nie potrzebuje plusików, wazne jest to, że mogłem pomóc.

#3 Skała

Skała
  • Ekspert
  • PipPipPipPip
  • 800 postów
  • Pomógł: 0
32
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:siłownia,sporty walk
  • Staż [miesiące]:3lata
  • Wzrost [cm]:182
  • Biceps [cm] :46
  • Klatka piersiowa [cm]:130
  • Pas [cm]:90
  • Wyciskanie [kg]:145
  • Waga [kg]:98

Napisano 29.09.2010 - 14:32

łaknienie owszem ale serce to nie przez odrzywke.
  • 0
Dołączona grafika

#4 best body

best body
  • Guests
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2150 postów
  • Pomógł: 1
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano 29.09.2010 - 14:47

erce moze bolec od niedoboru witaminy b12, bo to dibencozide to koenzym tej witaminy, generalnie skutecznosc mala, jesli chodzi o nadmiar, nie sadze zebys mial, zwlaszcza tego po 1 kapsie, mozesz popytac jakiegos farmaceuty lub lekarza, moze sie orientuje czy w przypadku niedoboru i szybkiego uzupelnienia moze wystepowac taki efekt, podejzewam ze tak, ale raczej nie po kazdej porcji

albo to sila sugestii bo sie naczytales etykiety ze to niemal koksy ;-)

#5 drukarka

drukarka
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 88 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:189

Napisano 29.09.2010 - 15:45

ewidentnie czuje bol, no i tak jak mowicie, może to od nagłego uzupełniania tej witaminy. Ale w sumie nie powinno, bo biore kompleks witamin z treca.

O sugestie ze to niemal koksy też się nie boje, bo nie wierze w cudowne i jakże wielce zbawcze działanie odżywek :geek:
  • 0

#6 HiTi

HiTi

    Uczeń

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 568 postów
  • Pomógł: 0
18
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:178
  • Wyciskanie [kg]:105
  • Martwy ciąg [kg]:135
  • Waga [kg]:76

Napisano 29.09.2010 - 16:02

ewidentnie czuje bol, no i tak jak mowicie, może to od nagłego uzupełniania tej witaminy. Ale w sumie nie powinno, bo biore kompleks witamin z treca.

O sugestie ze to niemal koksy też się nie boje, bo nie wierze w cudowne i jakże wielce zbawcze działanie odżywek :geek:

to akurat suplement a nie odzywka ale spoko ;p
  • 0
Nie jesteś wielki ? A zadaj sobie pytanie - piłeś mleko? No właśnie
pomogłem? daj "+" nie bądz pipa ;]

#7 VanEyden

VanEyden

    Kto łykał - będzie kuł , kto nie łykał - to łyknie

  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPipPip
  • 1319 postów
  • Pomógł: 0
  • Lokalizacja:Polska
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:OFF
  • Staż [miesiące]:Rośnie
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :ok.37
  • Klatka piersiowa [cm]:-
  • Pas [cm]:-
  • Udo [cm]:-
  • Przysiad [kg]:-
  • Wyciskanie [kg]:ok.90
  • Martwy ciąg [kg]:-
  • Waga [kg]:80

Napisano 29.09.2010 - 18:18

Znajomi to kiedyś jedli to żaden nic nie odczówał , a po drugie jaki to może mieć wpływ na pikawe ? Bierzesz tabletke i odrazu Cie pikawa boli ? Może popij wiecej wody bo Ci w przełyku staje :geek:
Pomogłem Daj plus

http://www.youtube.com/watch?v=dRZ5pvJmf-w

#8 drukarka

drukarka
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 88 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:189

Napisano 29.09.2010 - 19:32

to akurat suplement a nie odzywka ale spoko ;p


oj drobne przejezyczenie :geek: pisany post w pospiechu

Znajomi to kiedyś jedli to żaden nic nie odczówał , a po drugie jaki to może mieć wpływ na pikawe ? Bierzesz tabletke i odrazu Cie pikawa boli ? Może popij wiecej wody bo Ci w przełyku staje :D


mniej wiecej po 15 min odczuwam lekki ucisk na sercu,



BTW: no cóż, pobiore to troche i zobacze czy przejdzie czy nadal beda takie same objawy

Jak to mówią, na każdego odżywka/suplement inaczej działa, a suplement kupilem z czystej ciekawosci :)
  • 0

#9 VanEyden

VanEyden

    Kto łykał - będzie kuł , kto nie łykał - to łyknie

  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPipPip
  • 1319 postów
  • Pomógł: 0
  • Lokalizacja:Polska
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:OFF
  • Staż [miesiące]:Rośnie
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :ok.37
  • Klatka piersiowa [cm]:-
  • Pas [cm]:-
  • Udo [cm]:-
  • Przysiad [kg]:-
  • Wyciskanie [kg]:ok.90
  • Martwy ciąg [kg]:-
  • Waga [kg]:80

Napisano 29.09.2010 - 19:43

BTW: no cóż, pobiore to troche i zobacze czy przejdzie czy nadal beda takie same objawy


Lub dostaniesz zawału :geek:
Pomogłem Daj plus

http://www.youtube.com/watch?v=dRZ5pvJmf-w

#10 drukarka

drukarka
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 88 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:189

Napisano 29.09.2010 - 19:58

hmmm, a jest możliwość zeby przy tym suplemencie jakies ukryte wady serca dały by o sobie znać?
  • 0

#11 VanEyden

VanEyden

    Kto łykał - będzie kuł , kto nie łykał - to łyknie

  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPipPip
  • 1319 postów
  • Pomógł: 0
  • Lokalizacja:Polska
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:OFF
  • Staż [miesiące]:Rośnie
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :ok.37
  • Klatka piersiowa [cm]:-
  • Pas [cm]:-
  • Udo [cm]:-
  • Przysiad [kg]:-
  • Wyciskanie [kg]:ok.90
  • Martwy ciąg [kg]:-
  • Waga [kg]:80

Napisano 29.09.2010 - 21:49

Z tego co troche poczytałem to niby nadmiar i duże dawki B12 mogą w niektorych przypadkach powodować migotanie komór . Nie jestem pewny tej wiadomości , wiec najlepiej bedzie jak sonsultujesz sie z lekarzem i przedstawisz mu swój problem .
Pomogłem Daj plus

http://www.youtube.com/watch?v=dRZ5pvJmf-w

#12 drukarka

drukarka
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 88 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:189

Napisano 29.09.2010 - 21:53

tylko ze co tu gadać z naszymi lekarzami jak oni do byle białkA mają negatywny STOSUNEK.
  • 0

#13 VanEyden

VanEyden

    Kto łykał - będzie kuł , kto nie łykał - to łyknie

  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPipPip
  • 1319 postów
  • Pomógł: 0
  • Lokalizacja:Polska
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:OFF
  • Staż [miesiące]:Rośnie
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :ok.37
  • Klatka piersiowa [cm]:-
  • Pas [cm]:-
  • Udo [cm]:-
  • Przysiad [kg]:-
  • Wyciskanie [kg]:ok.90
  • Martwy ciąg [kg]:-
  • Waga [kg]:80

Napisano 29.09.2010 - 21:58

to idz prywatnie , zaplacisz pare zł ale bedziesz wiedział wszystko
Pomogłem Daj plus

http://www.youtube.com/watch?v=dRZ5pvJmf-w

#14 drukarka

drukarka
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 88 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:189

Napisano 30.09.2010 - 05:15

prywatnie tez już bylem, potwierdzają tylko słowa lekarzy rodzinnych. a wizyta 80 zł, wiec mi sie nie uśmiecha po raz drugi płacić za ta sama zbitkę słów.
  • 0

#15 drukarka

drukarka
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 88 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:189

Napisano 30.09.2010 - 09:24

nie wiem czy tu się posty same połączają jak się jeden pod drugim pisze, czy niestety nawale dwa posty jeden pod drugim ( z góry sorry)

Ból minął, widocznie organizm musiał się zmóc z nieco większą dawką tejże witaminy i przyzwyczaić się do tego :geek:

ogólnie fajne leciutkie skupienie jest po tym specyfiku :)
  • 0

#16 VanEyden

VanEyden

    Kto łykał - będzie kuł , kto nie łykał - to łyknie

  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPipPip
  • 1319 postów
  • Pomógł: 0
  • Lokalizacja:Polska
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:OFF
  • Staż [miesiące]:Rośnie
  • Wzrost [cm]:180
  • Biceps [cm] :ok.37
  • Klatka piersiowa [cm]:-
  • Pas [cm]:-
  • Udo [cm]:-
  • Przysiad [kg]:-
  • Wyciskanie [kg]:ok.90
  • Martwy ciąg [kg]:-
  • Waga [kg]:80

Napisano 30.09.2010 - 10:03

Czyli bedziesz żył :geek:
Pomogłem Daj plus

http://www.youtube.com/watch?v=dRZ5pvJmf-w

#17 drukarka

drukarka
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 88 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:189

Napisano 30.09.2010 - 10:46

hah, tez tak sądzę

a tak BTW: chyba zostanę tu na dłużej :geek:
  • 0

#18 Lukasyno

Lukasyno

    Ja Tu Tylko Sprzątam...

  • Guests
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3255 postów
  • Pomógł: 0
  • Lokalizacja:WLKP
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:od 2009 z przerwami
  • Wzrost [cm]:183
  • Biceps [cm] :coraz większy
  • Waga [kg]:Rośnie

Napisano 30.09.2010 - 20:14

ja bym to olal taki scisk w serducho po odzywkach na bank bys nic nie mial sory suplemencie:D
A zostan zostan na forum czym wiecej ludzi tym lepiej
Zatopiony w Muzie...



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona Witaj Gościu

Witaj w naszym serwisie. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta użytkownika, to zapraszamy do darmowej rejestracji. Jeśli jednak posiadasz konto, to zaloguj się. Tylko zalogowany użytkownik ma pełny dostęp do wszystkich funkcji forum, czyli: pisanie postów, zakładanie nowych tematów, dodawanie znajomych, korzystanie z prywatnego komunikatora i wiele więcej...

Ikona FaceBook