Witam, jutro zamierzam wybrać się do sklepu w celu kupna hantli. (10 kg) I tutaj pojawia się pytanie, czy lepiej kupić jedną hantlę czy odrazu dwie ? Słyszałem że na 2 hantle jest więcej ćwiczeń i możliwości. Ale też jestem początkujący więc może wystarczy jedna ? Proszę o pomoc w wyborze  Pozdrawiam.
 Pozdrawiam.

Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Dokładnie lepiej 2 hantle raz ze jest więcej ćwiczeń a dwa ze szybciej można je wykonać ale jeszcze lepsza opcja byłoby kupienie sztangi zamiast tych hantli
sztange lepiej od razu z ławeczką czy może być bez??
Napisano Ponad rok temu
sztange lepiej od razu z ławeczką czy może być bez??
Jeżeli masz fundusze kup z ławką jeżeli nie to narazie sama sztanga musi wystarczyc + ok 100kg obciążenia
Napisano Ponad rok temu
Jeżeli masz fundusze kup z ławką jeżeli nie to narazie sama sztanga musi wystarczyc + ok 100kg obciążenia
obciążenia mi raczej tyle nie potrzebne macham dwoma sztangiekami po 13kg i jest wystarczająco. Zastanawiam sie nad ławką i sztangą żeby klate i martwy ciąg wdrożyć do mojego FBW. Dzieki za odpowiedz
Napisano Ponad rok temu
Jak masz fundusze to hantle, sztanga i obciążenie do większości FBW starczy (no i oczywiście najlepszy przyjaciel drążek), laweczkę na upartego da się czymś zastąpić np, krzesłami i taboretem (jestem niczym pomysłowy Dobromir )

Napisano Ponad rok temu
Duży wybór sprzętu do domowej ale też profesjonalnej siłowni ma K Sport ( k-sport.com.pl). Dobra jakość w konkurencyjnej cenie. Przy większym zamówieniu (limit jest chyba od 350 zł) dostawa jest za darmo. Dobry kontakt ze sklepem, informują na bieżąco o wysyłce, wiadomo na kiedy się spodziewać sprzętu.
Podobne tematy  

| Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
|---|---|---|---|---|---|
| Na czym smażyć? | Diety | 
 |   
 | ||
| Masa czy redukcja | Trening dla początkujących | 
 |   
 | ||
| Bcaa - czyli jeden z popularnych chwytów marketingowych | Odżywki i Suplementy | 
 |   
 | ||