Skocz do zawartości


Zdjęcie

44 lata - jakie sterydy ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

rober66666
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

44 lata - jakie sterydy ?

Cześć

Mam już niestety 44 lata.

Kickboxing i silownia to znane mi, długoletnie tematy z przeszłości.

Cykle typu deca - prolongatum, czy deca- oma również ( ale z 10 lat temu )

Chce wrócic do formy.

Nie znam się na nowych wynalazkach, cyklach czy tez specyfikach

Co proponujecie?

Czytam i czytam wszelakie fora i niczego rozsądnego wydestylować nie mogę.

Mam powody sądzić że więcej niż 5 lat już nie pożyje, tak więc nie interesuje mnie to co bedzie "później" ( Nie popadajmy w związku z tym w zbędny dramatyzm sytuacji )

Co, w jakich ilościach i cyklach, jako praktycy walilibyście w moim wieku aby poczuć się znów jak "młody Bóg " nie bacząc na długofalowe, odległe skutki uboczne. ?

Pozdrawiam i z góry dziękuje za konstruktywne odpowiedzi.

Robert


  • 0

faluś
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2260 postów
  • Pomógł: 138
362
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: 44 lata - jakie sterydy ?

Testosteron.

Co Ci dokładnie jest? Chodzi o to by saa znacząco nie skróciło Twojego życia.


  • 0

rober66666
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: 44 lata - jakie sterydy ?

Testosteron.

Co Ci dokładnie jest? Chodzi o to by saa znacząco nie skróciło Twojego życia.

 

Cześć

Dzięki za odpowiedź.

Nie ma takiej możliwości, aby jakiekolwiek środki mogły mi zaszkodzić, jeżeli chodzi o długośc życia ;-)

Nie zawracajmy sobie tym głowy.

I teraz pytanie

Jaki testosteron?

Z tego co widzę jest tego dosłownie zatrzęsienie.

Propionat, Enantan, Cypionat , a także mixy tychże zapewne :-)

Podejrzewam, że jeżeli w moim wieku zaczne brać testosteron, to będę musial już z nim się zaprzyjaźnić na zawsze. Co innego odblokować po cyklu młodego byczka, a co innego starego typka :-)