Witam, mam problem z mięśniami prostymi brzucha,a dokładniej z tym, który znajduje się najwyżej. A więc, mój prawy mięsień prosty brzucha jest o wiele bardziej rozwinięty aniżeli mój lewy i stąd pytanie czy są jakieś ćwiczenia tylko na ten "najwyższy" mięsień abym mógł nadrobić dysproporcję? Mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi. (Wybaczcie za nazewnictwo nie znam się na tym.)
Dysproporcja mięśni prostych brzucha
Napisano Ponad rok temu
Dysproporcja jest prawdopodobnie efektem wady postawy i nieprawidłowego przenoszenia napięcia skurczowego między jedną a drugą stroną ciała. Mówiąc krótko, bardziej angażujesz jedną ze stron podczas treningu. Kwestią jest trening czucia głębokiego, określanego też mianem czucia mięśniowego.
Mój dziennik treningowy → NA CIELE SWYM HISTORIĘ MĄ PISZĘ
Napisano Ponad rok temu
Czyli mam robić coś takiego jak mężczyzna na tym filmiku w dwóch pierwszych ćwiczeniach?
Napisano Ponad rok temu
Tak dokładnie, ćwiczenia z wykorzystaniem beretu terapeutycznego bądź piłki bosu będą idealnym rozwiązaniem.Dodatkowo warto wykonywać ten trening bez obuwia - goła stopa dostanie większą ilość informacji co znacząco wpłynie na rozwój czucia głębokiego.
Mój dziennik treningowy → NA CIELE SWYM HISTORIĘ MĄ PISZĘ
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Drgania mięsni, skurcze... |
Rozmowy nie na temat |
|
|
||
Przyrost masy mięśniowej |
Artykuły i Ciekawostki |
|
|
||
Węglowodany czy białko do budowy mięśni i redukcji tłuszczu? |
Dieta |
|
|
||
Duży wzrost a masa mięśniowa |
Trening dla średniozaawansowanych |
|
|
||
Spalenie tłuszczu/zamiana na miesnie + dieta |
Dieta |
|
|
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: mięśnie proste brzycha, mięśnie brzucha, dysproporcja
Inne sporty →
Street Workout i Kalistenika →
Wyrównanie dysproporcji za pomocą KalistenikiNapisany przez , Ponad rok temu Dysproporcja, Triceps, Biceps |
|
|
||
Kulturystyka i Fitness →
Trening dla początkujących →