Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problemy z erekcją po dece


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

Gargi9
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Problemy z erekcją po dece

Witam. Od pewnego czasu borykam się z problemem,a mianowicie impotencją. Domyślam się, że jest to deka dick długo utrzymujący się, teraz zacznę swoją historię od początku. 

Wiek - 21lat

Waga - 82kg

Wzrost - 190cm

 

W czerwcu 2015 roku bez jakiejkolwiek wiedzy o sterydach dałem namówić się na cykl z deca durabolinu 250 alpha pharma + winstrol (głupota). Koleżka, który miał zajebiste efekty po właśnie dece nie powiedział mi, że powinno się dorzucić testa do cyklu z deki bo sam tak nie robił. Cykl był z 10 strzałow deki i wina e4/5d 1ml. Pod koniec cyklu zauważyłem, że nie osiągam pełnej erekcji (80%). Odblok też strasznie słaby - 5000hcg , 1250ui e2d i 12 tbl. cloma po hcg. Problem utrzymywał się cały czas, nie było tragedii ale jednak moja kobieta widziała, że coś jest nie tak i wkurwiało. Doradzono mi żebym zrobił cykl z testa i porządny odblok, tak więc zrobiłem (u endokrynologa byłem nie wiedział co to deka i nie wiedział co mi poradzić). 

We wrześniu zacząłem cykl z testa enana 250 (malaya tiger) jakieś 30 strzałów. Podczas cyklu dalej był ten sam problem erekcja max w 80% nie więcej. 14 dni po ostatnim strzale 20000ui HCG - 2500 ui co 3 dni / 1 tbl symexu co 3 dni. Po hcg 40 tabletek cloma i 30 tamoxa, potem brałem jeszcze proviron ale po 2 tygodniach zero efektów więc odstawiłem. Co dziwne atrofia jader wrociła nie w tak wielkim stopniu jak na cyklu ale jednak. Od odbloku mijaja jakies 2 miesiące może krócej. Problem dalej się utrzymuje- erekcja max 80% do tego niedokrwistość żołędzia i szybko opada. Robiłem w zeszłym tygodniu badania hormonalne i tarczycy w szpitalu- doktor powiedział, że wszystko jest dobrze i że mam już nic nie brać. Jednak ja czuje, że to samo nie wróci do normy. Na co ta deka tak podziałała, że zblokowała na tyle czasu i mimo dobrych wyników nadal jest problem. To na pewno nie kwestia psychiki bo z dużą pewnością siebie podchodzę do tych spraw, a kobietę mam tą samą od 2 lat. Nie potrafię znaleźć odpowiedzi na pytanie czym sobie pomóc. Czuję, że próbowałem już wszystkiego. Natrafiałem kilka razy na poradę żeby zrobić cykl z propionatu+masternonu. Co myślicie, jakieś rady? Nie wiem już gdzie szukać pomocy. Poniżej wyniki ze szpitala

 

TSH - 3,3 / 0,27 - 4,2 / 
FT3 - 3,62 / 2,0 - 4,4 / 
FT4 - 1,18 / 0,93 - 1,7 / 
FSH - 7,49 / 1,5 - 12,4 / 
LH - 9,08 / 1,7 - 8,6 / 
Estradiol - 23,54 / 25,8 - 60,7 / 
Testosteron - 638,3 / 249 - 836 / 

Tutaj już nie wiem zbytnio ocb ale przepiszę 
Test z MCP na PRL: czas 0'- 19,64 ng/ml (N: 4,79-23,3), 60'- 173,80 ng/ml, 120'-109,70ng/ml 
DHEA-SO4 421,90 ug/dl 
ACTH (godz 8:00):23,20 pg/ml (N:7,2-63,3) kortyzol (godz 8:00) 12,51 ug/dl (N: 6,2-19,4) 
ACTH ( godz 16:00): 32,92 pg/ml kortyzol (godz 16:00): 20,87 ug/dl (N: 2,3-11,9) 
ACTH (godz 24:00) 9,56 pg/ml kortyzol (godz 24:00): 3,53 ug/dl (N: <5,0) 
Na tych wynikach nie widzę progesteronu ani prolki ale badałem miesiąc temu i też wyniki dobre. 


  • 0

bronson30
  • Użytkownik
  • Pip
  • 29 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Problemy z erekcją po dece

A peptyd pt-141 próbowałeś , w stanach wykorzystują go przy takich zaburzeniach , wiem że teraz w pl jest dostępny PT-141 firmy Euro-pharmacies, znjaomy brał i chwali sobie


  • 0

Gargi9
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Problemy z erekcją po dece

Mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat tego leku? Jak działa, czy daje efekt stały itd.


  • 0

RychuP
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 933 postów
  • Pomógł: 73
282
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Problemy z erekcją po dece

Przede wszystkim nie próbuj poradzić sobie z posterydowymi kłopotami z erekcją na własną rękę.

 

Marsz do lekarza specjalisty, powiedz mu co dokładnie brałeś, w jakiej ilości, kiedy ostatni raz coś brałeś, przedstaw wyniki badań poziomu hormonów i następnie opisz swój problem.

Lekarz nie tylko zaproponuje skuteczne rozwiązanie problemu, ale i bezpieczne.


Użytkownik RychuP edytował ten post Ponad rok temu

  • 0
Jeśli Ci pomogłem swoją wypowiedzią (postem), to kliknij "strzałkę w górę na zielonym tle" przy mojej wypowiedzi, która okazała się pomocna.
Jeśli nie pomogłem bezpośrednio Tobie, ale uważasz, że moja wypowiedź może być pomocna dla innych użytkowników, to możesz postąpić podobnie.

pleszew
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Problemy z erekcją po dece
do lekarza to powinno się iść, do takiego rozsądnego. Nie potrzeba od razu stosować viagry choć jest ok. Ja spróbowalem naturalnej suplementacji z zen-szeniem, cynkiem l-arginina. po kilku tygodniach miałem juz problem z głowy. Warto najpierw postawić na naturę. 
 
 

 


  • 0

faluś
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 2229 postów
  • Pomógł: 135
349
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Problemy z erekcją po dece

Viagra czy tadalafil ok. Czasami po jednorazowym spożyciu wszystko potrafi wrócić do normy ;)

Teraz sidenafil (wiagre) idzie dostać w aptece bez recepty, nazwa maxon activ ;)


  • 0

Martinez78
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Problemy z erekcją po dece

Witaj Gargi9 na Twoją przypadłośc nie znajdziesz odpowiedzi u specjalisty, wiem bo sam mialem podobny problem i starciłem ostatnie 3 lata na wizytach u lekarzy. Ale coś wreszcie ruszyło z tematem i znalazlem strone  ( www . miekkazoladz . pl ) na której gośc opatentował jak z tego wyjść. Ja kupilem oprogram i po miesiącu juz wiem ze bedzie dobrze czuje juz poprawe na 90 procent  a najważniejsze że wiem o co w tym chodzi juz i wiem jak to wyleczyć . Spróbuj , tam są podane rózne ćwiczenia i etapy jak z tym walczyć tylko że dla każdego indywidualnie wiec nie wiem co podziala na Twoj przypadek akurat. pozdro!

 


  • 0

Martinez78
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Problemy z erekcją po dece

achqa! nie łykaj jak Ci ziomeczek pisze viagry bo wiagra i cialis nie pomoze, ja sam brałem 2 miechy i nic. to tylko pompuje krew do ciał jamistych. ktoś kto sie nie zna może Ci tylko zaszkodzić.


  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019