Witam.
Jestem fotografem pasjonatem od 10 lat, ale od 2 lat zgłębiam tajniki w jednej ze szkół fotograficznych w Katowicach.
Poszukuje osoby trenującej aktywnie sztukę walki (pan lub pani) do realizacji projektu fotograficznego związanego z moją pracą dyplomową.
Sesja odbędzie się w studiu fotograficznym w Siemianowicach Śląskich.
Wymagania to wiek 16+, dobra aparycja.
Szukam ludzi z DOŚWIADCZENIEM I PASJĄ (ponieważ o tym jest moja praca) którzy chętnie się nią podzielą przed obiektywem.
Zdjęcia na zasadzie fotografia za pozowanie, czyli jedynie czego potrzebuje to waszego czasu i zaangażowania.
proszę zainteresowanych o kontakt z dopiskiem, jaki rodzaj sztuki walki trenujecie, na adres:
mail: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Pozdrawiam
Dariusz Król

Poszukuję ludzi do sesji fotograficznej
		 Rozpoczęty przez , Ponad rok temu

Brak odpowiedzi do tego tematu

Napisano Ponad rok temu
Poszukuję ludzi do sesji fotograficznej
				Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych
 FaceBook
 FaceBook
	10 następnych tematów
- 
			 Aikido Iwama w Poznaniu Aikido Iwama w Poznaniu- Ponad rok temu 
- 
			 Uzupełniające ćwiczenia wytrzymałościowo-kondycyjne doaikido Uzupełniające ćwiczenia wytrzymałościowo-kondycyjne doaikido- Ponad rok temu 
- 
			 E. Horii Shihan we Wrocławiu; 17-19. 10. 2014 E. Horii Shihan we Wrocławiu; 17-19. 10. 2014- Ponad rok temu 
- 
			 Zajęcia aikishintaiso Zajęcia aikishintaiso- Ponad rok temu 
- 
			 Jak ćwiczyc samemu (nie chwyty) Jak ćwiczyc samemu (nie chwyty)- Ponad rok temu 
- 
			 Pytania dotyczące AIKIDO Pytania dotyczące AIKIDO- Ponad rok temu 
- 
			 Warsztat aikishintaiso (oraz aikiken/aikijo) Warsztat aikishintaiso (oraz aikiken/aikijo)- Ponad rok temu 
- 
			 Nowa książka o aikido - "Elementarz Aikido"... Nowa książka o aikido - "Elementarz Aikido"...- Ponad rok temu 
- 
			 Pady w aikido a wiek Pady w aikido a wiek- Ponad rok temu 
-